کد خبر : 91114
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲:۱۸

مسئولان با ایجاد اشتغال زمینه وقوع جرائم را از بین ببرند

مسئولان با ایجاد اشتغال زمینه وقوع جرائم را از بین ببرند

ایسنا/کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه بیکاری عامل اصلی وقوع عمده جرائم در کشور است، گفت: مسئولان اجرایی باید راه چاره ای برای رفع این معضل اساسی اندیشیده و با ایجاد اشتغال برای مردم و جوانان، زمینه ارتکاب جرائم را از بین ببرند.  آیت الله “صطفی علما در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت:

مسئولان با ایجاد اشتغال زمینه وقوع جرائم را از بین ببرند

ایسنا/کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه بیکاری عامل اصلی وقوع عمده جرائم در کشور است، گفت: مسئولان اجرایی باید راه چاره ای برای رفع این معضل اساسی اندیشیده و با ایجاد اشتغال برای مردم و جوانان، زمینه ارتکاب جرائم را از بین ببرند.

 آیت الله “صطفی علما در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی امروز نه تنها حافظ نظم و امنیت جامعه، بلکه حافظ ارزش های دینی و انقلابی است و جانانه از آنها حراست می کند.

وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی دقیقا در مسیر ولایت و ارزش های اسلامی و انقلابی حرکت می کند و از همین رو گاهی اوقات نیز مورد هجمه دشمنان قرار می گیرد تا بلکه با این حربه از محبوبیت این نیروی خدوم و مردمی بکاهند.

امام جمعه کرمانشاه یادآوری کرد: با این حال و به واسطه حضور فرماندهانی مقتدر و ولایی در راس این مجموعه و نیروهایی مخلص و جان برکف در بدنه ناجا، همه تلاش های دشمنان بی فایده بوده و پلیس امروز پرچمدار امنیت در جامعه شده است.

آیت الله علما در ادامه و با بیان اینکه بیکاری عامل اصلی عمده جرائم در کشور است، خاطر نشان کرد: هرچند پلیس مجادهانه با این جرایم برخورد کرده و شبانه روز برای امنیت و آسایش مردم تلاش می کند، اما مسئولان اجرایی نیز باید راه چاره ای برای رفع این معضل اساسی اندیشیده و با ایجاد اشتغال برای مردم و جوانان زمینه ارتکاب جرم را از بین ببرند.

وی همچنین وضعیت امنیت کرمانشاه را بهتر از بسیاری استانهای دیگر ذکر کرد و گفت: اگر برخی مجرمان هر از گاهی اقداماتی انجام می دهند که باعث القای ناامنی می شود، پلیس به سرعت و قاطعانه با آن برخورد می کند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امروز مجرمان در کرمانشاه از کمترین امنیت برخورددار نیستند و بسیاری از آنها به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

آیت الله علما در پایان از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: همه ما در جریان سختی کار نیروهای پلیس هستیم و وظیفه داریم به هر شکل که امکان پذیر است حمایت های لازم را از آنها به عمل آوریم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز