کد خبر : 92857
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

بنیاد مسکن فارس آماده کمک در ارزیابی خسارات زلزله هرمزگان است

بنیاد مسکن فارس آماده کمک در ارزیابی خسارات زلزله هرمزگان است

ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس از آمادگی این بنیاد برای اعزام گروه‌های کارشناسی و ارزیابی آسیب‌های زلزله هرمزگان به این استان خبر داد. عطاءالله زمانی دوسنبه ۲۴ آبان ضمن بیان اینکه بنیادمسکن به عنوان یک نهاد انقلابی همواره در شرایط سخت و دشوار در کنار مردم بوده است، گفت: این نهاد از هیچ کوششی برای رسیدن به شرایط

بنیاد مسکن فارس آماده کمک در ارزیابی خسارات زلزله هرمزگان است

ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس از آمادگی این بنیاد برای اعزام گروه‌های کارشناسی و ارزیابی آسیب‌های زلزله هرمزگان به این استان خبر داد.

عطاءالله زمانی دوسنبه ۲۴ آبان ضمن بیان اینکه بنیادمسکن به عنوان یک نهاد انقلابی همواره در شرایط سخت و دشوار در کنار مردم بوده است، گفت: این نهاد از هیچ کوششی برای رسیدن به شرایط پایدار و کاهش نگرانی‌های شهروندان و روستاییان در استان هرمزگان دریغ نخواهد کرد.

او همچنین با بیان اینکه از همان ساعت های نخستین وقوع دو زمین لرزه  ۶.۴ و ۶.۳ ریشتری در لافت و هرمزگان، بنیاد مسکن فارس در حالت آماده‌باش قرار گرفته است، افزود: کارشناسان بنیاد مسکن در استان تجربه کار عملیاتی در سایر استان‌ها از جمله بوشهر، خوزستان و لرستان به عنوان استان معین از سال‌ها قبل به دست آورده‌اند و نیروهای ارزیاب و کارشناس این بنیاد توان اعزام نیرو در کوتاهترین زمان ممکن را دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس به دستور استاندار برای آمادگی نیروهای امدادی در این استان اشاره و اضافه کرد: نشست‌های توجیه عملیات و امداد در شرایط بحرانی با حضور معاونان و کارشناسان بنیاد مسکن تشکیل شده و علاوه بر نیروهای ارزیاب و کارشناسان بنیاد مسکن استان فارس، مدیریت امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس نیز آمادگی اعزام تجهیزات و نیروی فنی به استان هرمزگان را دارد.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران دو زلزله نسبتا شدید با قدرت ۶.۴ در مقیاس امواج درونی یکشنبه ۲۳ آبان ماه شهر فین در هرمزگان را لرزاند و در زمانی کوتاه پس از آن زلزله دیگری به بزرگی ۶.۳ در مقیاس امواج درونی زمین بار در همین منطقه حادث شد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز