کد خبر : 92067
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۱۹

محورهای سیلابی در آذربایجان غربی رسوب برداری شد

محورهای سیلابی در آذربایجان غربی رسوب برداری شد

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از امداد رسانی و رسوب برداری فوری محورهای درگیر سیل استان توسط راهداران خبرداد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ، ارسلان شکری گفت: در پی بارش روزهای اخیر و بروز سیلاب برخی از محورهای شهرستانهای ارومیه و خوی و وارد شدن

محورهای سیلابی در آذربایجان غربی رسوب برداری شد

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از امداد رسانی و رسوب برداری فوری محورهای درگیر سیل استان توسط راهداران خبرداد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ، ارسلان شکری گفت: در پی بارش روزهای اخیر و بروز سیلاب برخی از محورهای شهرستانهای ارومیه و خوی و وارد شدن خسارت ، راهداران در اسرع وقت نسبت به بازگشایی محورهای آسیب دیده و رسوب برداری اقدام کردند.

وی اظهار کرد: سیل در شهرستان خوی به محور اصلی خوی- قطور – رازی و روستاهای گوگرد، تاریمیش، کفیل، قره گل، راویان و چالیان و هندوان بخش قطور و همچنین روستاهای بیانلو، آغدره، کتنلو و حاجتکده بخش مرکزی و روستاهای قزل آغل، برژوک، تودان، قورشاقلو و آلند بخش صفائیه جمعا به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال آسیب وارد کرده است که راهداران با دو دستگاه لودر، دو دستگاه گریدر، سه دستگاه کامیون و دو دستگاه بولدوزر و جمعا به همراه ۱۵ راهدار مشغول رسوب برداری و بازگشایی و بازسازی محورها هستند.

شکری ادامه داد: بارش باران باعث سرازیری رسوب به سطح جاده در بخش انزل و صومای برادوست ارومیه و در محورهای روستایی حسن آباد ، براسپی و خورخورا و همچنین خرابی قسمتی از جاده در محور هشتیان این شهرستان با نزدیک به ۶ میلیارد ریال خسارت شد که راهداران این شهرستان نیز در اسرع وقت با تمام امکانات موجود نسبت به رسوب برداری ، بازگشایی و ترمیم محورها اقدام کردند.

این مقام مسئول گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارد در خدمت ایمن سازی محورهای آسیب دیده از سیل است و راهداران این اداره کل در اسرع وقت نسبت به بازگشایی و ترمیم محورهای آسیب دیده اقدامات لازم را انجام می دهند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز