کد خبر : 92853
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

کم توجهی دولت‌ها به سرمایه گذاری دولت در صنایع

کم توجهی دولت‌ها به سرمایه گذاری دولت در صنایع

ایسنا/یزد فرماندار میبد با بیان این که صنعتگران مرد میدان هستند و در این شرایط سخت به داد مملکت و اقتصاد کشور رسیدند، گفت: در این سال‌ها سرمایه‌گذاری بخش دولتی از سوی دولت کمتر مورد توجه بود. «حسین فلاح» افزود: صنعت در این سال‌ها بر مبنای شرایط زیست‌محیطی، از حرکت متوقف نشده است و مدیرکل محیط‌زیست

کم توجهی دولت‌ها به سرمایه گذاری دولت در صنایع

ایسنا/یزد فرماندار میبد با بیان این که صنعتگران مرد میدان هستند و در این شرایط سخت به داد مملکت و اقتصاد کشور رسیدند، گفت: در این سال‌ها سرمایه‌گذاری بخش دولتی از سوی دولت کمتر مورد توجه بود.

«حسین فلاح» افزود: صنعت در این سال‌ها بر مبنای شرایط زیست‌محیطی، از حرکت متوقف نشده است و مدیرکل محیط‌زیست استان هم همراه صنعت و صنعتگران بوده است.

فرماندار میبد با بیان این که در این سال‌ها سرمایه‌گذاری بخش دولتی از سوی دولت کمتر مورد توجه بود، گفت: خوشبختانه نشان دادیم می‌توانیم از استعداد و توانایی شهرستان استفاده کنیم، البته اگر یک واحد صنعتی در شهرستان میبد شکل‌گرفته در کنارش ۵۰۰ تا ۶۰۰ سهامدار که از عموم مردم است در آن سهامدار شدند که این نگاه صنعتگران ماست.

وی ضمن قدردانی از همراهی صنعتگران در شرایط کرونا گفت: صنعتگران ما در ایام سخت کرونا که روزی ۱۲ نفر را به علت کمبود امکانات از دست می‌دادیم همراه بودند و با خرید و تأمین ونتیلاتور، دستگاه اکسیژن‌ساز، کپسول‌های اکسیژن و دیگر امکانات در کنار مردم و مسئولان بودند.

فلاح با بیان این که در تشکیل شورای تعاون اجتماعی صنعتگران حاضر بودند، گفت: توجه به تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی را از سیاست‌های کلان و راهبری کشور و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

وی از پیگیری مجدانه آیت‌الله «علیرضا اعرافی» و «سیدجلیل میرمحمدی» نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی هم در رفع مشکل فولاد قدردانی کرد و گفت: در کمسیون رفع اختلافات واحدهای صنعتی خلع‌ید شد و در دو سه هفته آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

فرماندار میبد با بیان اینکه در طول این سال‌ها بسیاری از مشکلات صنعت گران در سطح استان و کشور با نگاه کلان حضرت‌عالی رفع شده است، گفت: واحدهای صنعتی دربحث آسیب‌های اجتماعی همه همراهی کردند و هیچ‌گونه کوتاهی نداشتند و این هنر صنعت و صنعتگر میبدی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، فلاح در پایان خطاب به صاحبان صنعت گفت: قطار ایستاده را سنگ نمی‌زنند و با همت و پشتکاری که در وجود شما است مطمئن هستم اگر بودجه‌ها و اعتبارات استانی و کشور ردیف ملی و دولتی هم به ما ندهند، از سرعت خوبی که در کارهای شما است کم نمی‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز