کد خبر : 116123
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷

آغاز ۱۱۵ روز مجاهدت نیروهای امدادی در گلستان

آغاز ۱۱۵ روز مجاهدت نیروهای امدادی در گلستان

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: از امروز مجاهدت نیروهای امدادی استان گلستان در طرح امداد و نجات زمستانه به مدت ۱۱۵ روز آغاز می‌شود. فرهاد میقانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه مراسم آغاز به کار طرح امداد و نجات زمستانه ۱۴۰۰ در گلستان اظهار کرد: شرایط آب و هوایی در استان گلستان ایجاب می‌کند

آغاز ۱۱۵ روز مجاهدت نیروهای امدادی در گلستان

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: از امروز مجاهدت نیروهای امدادی استان گلستان در طرح امداد و نجات زمستانه به مدت ۱۱۵ روز آغاز می‌شود.

فرهاد میقانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه مراسم آغاز به کار طرح امداد و نجات زمستانه ۱۴۰۰ در گلستان اظهار کرد: شرایط آب و هوایی در استان گلستان ایجاب می‌کند که همکاران ما نزدیک به ۱۱۵ روز به‌منظور اجرای طرح زمستانه آماده‌باش باشند.

وی افزود: حوادث مختلف از جمله سیل، آب‌گرفتگی معابر، برف و کولاک، زمین‌لرزه و غیره ما را مکلف کرده که از امروز برای امداد و نجات به میدان بیاییم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه تمامی پایگاه‌های امداد و نجات ما در سطح استان آمادگی کامل را برای انجام مأموریت‌های محوله دارند، تصریح کرد: در کنار این پایگاه‌ها، پست‌ها و تیم‌های عملیاتی امداد و نجات با مشارکت دستگاه‌های دخیل و همکار در طرح ملی امداد و نجات زمستانه از امروز تا ۲۵ اسفندماه در خدمت مردم استان خواهند بود.

میقانی از شارژ کامل انبارهای امدادی و پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری به‌ویژه پایگاه‌های نقاط کوهستانی به بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته به‌منظور اسکان در راه ماندگان ناشی از حوادث برف و کولاک خبرداد و گفت: خودروی آرگو نیز جهت پوشش حوادث خاص در محورهای مواصلاتی برف‌گیر از جمله چهارباغ و خوش ییلاق مستقر شده است.

وی با تاکید بر اینکه بالگرد امدادی نیز به‌صورت مشترک و دوره‌ای بین استان‌های مازندران و گلستان مورداستفاده قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با تماس به شماره تلفن ضروری ۱۱۲ با عنوان ندای امداد، به‌صورت شبانه‌روزی برای اطلاع‌رسانی حوادث و درخواست‌های امدادی استفاده کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان خاطرنشان کرد: ۱۳ پایگاه امداد و نجات بین شهری، دو پست موقت امداد و نجات، دو پایگاه امداد و نجات کوهستان، یک مرکز EOC، یک مرکز نگهداری سگ‌های تجسس، یک مرکز واکنش سریع، ۱۲ کشیک امداد و نجات شعب تابعه و یک پایگاه امداد و نجات هوایی در طرح امداد و نجات زمستانه به‌صورت کامل و با آمادگی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز