کد خبر : 115826
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۶:۲۸

تشکیل ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا در دلگان

تشکیل ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا در دلگان

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا از آغازین روزهای شیوع این بیماری در دلگان با محوریت ستاد مدیریت بحران دلگان و همراهی امام جمعه و بسیج تشکیل شده و تا کنون ۱۷۰۰ سبد غذایی و بهداشتی بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است. مجتبی شجاعی در گفت

تشکیل ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا در دلگان

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا از آغازین روزهای شیوع این بیماری در دلگان با محوریت ستاد مدیریت بحران دلگان و همراهی امام جمعه و بسیج تشکیل شده و تا کنون ۱۷۰۰ سبد غذایی و بهداشتی بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: هدف از تشکیل این ستاد  حمایت از نیازمندان و مشاغل آسیب دیده در راستای کمک و حمایت از اقشار آسیب پذیر است.

وی بیان کرد: تمامی مایحتاج مردم اعم از ارزاق عمومی، سیلندر گاز، آرد، بنزین و دارو در شهرستان به میزان کافی و ذخیره مناسب وجود داشته و تقاضای مردم نیز عادی و مانند گذشته و در نهایت رابطه بازار و مردم در تهیه نیازهای مذکور عادی و اهل بازار و مردم با رعایت حال یکدیگر و نجیبانه، ضمن انجام کارهای مشارکتی در طرح فاصله گذاری اجتماعی، مراعات یکدیگر را می‌کنند.

شجاعی ادامه داد: اکثر قریب به اتفاق مردم و کسبه دلگان آن فاکتور اساسی شکست کرونا، که ماندن در خانه و همراهی با تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هست را به خوبی رعایت می‌کنند و علما نیز در کنار معتمدین، کاملا همراه ستاد مدیریت بحران شهرستان در اجرای طرح ملی فاصله اجتماعی هستند.

فرماندار دلگان گفت: سپاه پاسداران به پشتوانه توانمندی سازمانی و همچنین بسیجیان و گروههای جهادی، از روز نخست اقدامات پیشگیرانه و مقابله با کرونا، گام به گام همراه ستاد مدیریت بحران شهرستان بوده و تمام امکانات و بسیجیان شهرستان در کنار مدافعین سلامت، به خوبی و مجاهدانه خدمت می‌کنند و عوامل انتظامی و مقام قضایی به صورت شیفت بندی و شبانه روزی هم در کنترل محورها، مراقبت از فضای مجازی، برخورد با اقدامات پرخطر برای سلامت جامعه خدمت می‌نمایند.

شجاعی افزود: شهرداران و پرسنل شهرداریهای گلمورتی و چگردک و دهیاران با محوریت بخشداران نیز هم در ضد عفونی کردن معابر و هم در سایر ماموریتهای محوله علی رغم امکانات محدود، بسیار خوب عمل نموده اند.

وی ادامه داد: از سوئی این روزها که دنیا و کشور همچنان درگیر ویروس کرونا است اگر وضعیت موجود را به جنگی تمام عیار تشبیه کنیم، پرستاران، پزشکان و متولیان نظام سلامت سربازان و فرماندهان خط مقدم این جبهه هستند که در نبرد تن به تن با کرونا قرار دارند و پرسنل شبکه بهداشت و درمان دلگان، شبانه روز در حال تلاش و مجاهدت هستند.

شجاعی ضمن‌ اشاره به ضرورت توجه به بسته های حمایتی دولت و تقدیر از اقدام بجای صورت گرفته گفت: با شیوع کرونا و توصیه به ماندن در خانه بسیاری از کسب و کارها تعطیل و عده‌ای نیز بیکار شدند، در این میان اقشار آسیب‌پذیری هستند که به صورت روزمزد کار می‌کردند و این وضعیت دشواری مضاعف برای آنها ایجاد کرده و خانواده‌ های شان را با مشکل معیشتی مواجه کرده‌ است که بسته‌ معیشتی حمایتی دولت شاید تنها بخشی از نیازهای ضروری آنها را تامین کند و می طلبد هم خیرین و هم ‌نهاد های حمایتی همان گونه که خوش درخشیده اند این بار نیز به این موضوع ورود جدی تر کنند.

وی گفت: درست است تاکنون آمارها نشان از تعداد کم بیماران کرونایی در منطقه هست اما یقینا نباید سرگرم این آمار شویم و قطعا روزهای سختی را در پیش داریم و حتما مردم باید در شرایط موجود خانه نشینی را ادامه دهند و کرونا اگر جدی گرفته نشود، فاجعه نزدیک است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز