کد خبر : 115814
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۶:۲۷

خدمات دهی سپاه به محرومان روستایی خاش

خدمات دهی سپاه به محرومان روستایی خاش

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس شورای اسلامی روستای شوگه از توابع بخش مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: در روزهای دشوار کرونایی و اجرای طرح فاصله اجتماعی سپاه پاسداران و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و جمعیت هلال احمر به برخی از اقشار نیازمند روستایی خدمات دهی کردند. محمدامین میربلوچزهی با قدردانی از تلاش های خدمتگذاران مردم در

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس شورای اسلامی روستای شوگه از توابع بخش مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: در روزهای دشوار کرونایی و اجرای طرح فاصله اجتماعی سپاه پاسداران و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و جمعیت هلال احمر به برخی از اقشار نیازمند روستایی خدمات دهی کردند.

محمدامین میربلوچزهی با قدردانی از تلاش های خدمتگذاران مردم در سپاه و جمعیت هلال احمر بیان کرد: در روزهای اخیر مردم روستایی با حضور و ماندن خود در منازل شان به اجرای موفقیت آمیز این طرح کمک کردند و در این  منطقه هیچ گونه موردی از بیماری مشاهده نشده است.

وی افزود: سپاه و هلال احمر با تامین مقادیری از آب معدنی و سبد معیشتی به یاری مردم نیازمند شتافتند.

میربلوچزهی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم روستای شوگه از اقشار محروم و نیازمند در جامعه هستند و احتیاج به خدمات دهی ویژه دولت و خیران و تلاش گران سخت کوش در سپاه پاسداران و نیازمند توجه اقدامات بشردوستانه هلال احمر می باشند، انتظار داریم، حمایت های ویژه تری از این مردم صورت بپذیرد.

رئیس شورای اسلامی روستای شوگه اظهار داشت: در اواخر سال گذشته به همت بخشداری مرکزی خاش و همکاری تعاون روستایی نیز مقادیری آرد و شکر و برنج میان نیازمندان روستای شوگه توزیع گردید.

وی گفت: از استاندار سیستان و بلوچستان و مجموعه ارکان دولت در سطح استانی و محلی خاش درخواست داریم که در مباحث آبرسانی و برق رسانی و توسعه شبکه برق و تامین روشنایی معابر روستایی و اجرای طرحهای هادی روستایی، اجرای فضاهای آموزشی، حمایت از تولید و اشتغال و مشکلات مردم را رفع کنند.

میربلوچزهی افزود: مردم روستای شوگه و ساکنان روستاهای اقماری مانند خان بی بی و تلگزی و غیره به جهش تولید و رونق دادن به اشتغال و شکوفایی اقتصادی می اندیشند و قطعا در سال جدید به تحقق شعار سال کمک می کنند.

وی گفت: در حوزه ساخت و تجهیز مدارس و ساخت مسجد به نگاه بلند دولت و خیران نیاز داریم و امیدواریم امسال با مشارکت و همراهی مردم منطقه و برخورداری از حمایت های دولتمردان بتوانیم بخش بزرگی از مشکلات مردم را حل کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر مردم این روستا از اقشار محروم و نیازمند در جامعه هستند، کمک به تامین معیشت آنها در شرایط دشوار اقتصادی از اولویت ها و ضرورت های اجتناب ‌ناپذیر محسوب می شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز