کد خبر : 115920
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸

مبانی فرهنگ بسیجی بالندگی کشور را محقق کرده است

مبانی فرهنگ بسیجی بالندگی کشور را محقق کرده است

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه نهادینه سازی فرهنگ بسیجی و مبانی آن در بالندگی کشور نقش بسزایی داشته است، گفت: عملیاتی نمودن این مبانی همگام با جامعه نیز، بر عهده تک تک بسیجیان شاغل در مخابرات منطقه است. آزاد حکمت امروز (1آذر) در جمع اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید قندی مخابرات ضمن گرامیداشت

مبانی فرهنگ بسیجی بالندگی کشور را محقق کرده است

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه نهادینه سازی فرهنگ بسیجی و مبانی آن در بالندگی کشور نقش بسزایی داشته است، گفت: عملیاتی نمودن این مبانی همگام با جامعه نیز، بر عهده تک تک بسیجیان شاغل در مخابرات منطقه است.

آزاد حکمت امروز (1آذر) در جمع اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید قندی مخابرات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و 5400 شهید استان ؛ هفته بسیج را یکی از مهمترین مناسبت های بعد از انقلاب عنوان و اظهار کرد: حرکت در راستای ارزش ها و اهداف سازمان بسیج مستضعفین موجب استحکام و قوت بیش از پیش آن خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نهادینه سازی فرهنگ بسیجی و به کارگیری رهنمودهای بزرگان کشور از اقداماتی است که مورد توجه مخابرات منطقه قرار گرفته است؛ عنوان کرد: امیدوارم با یاری خداوند متعال و عملی نمودن مبانی فرهنگ و تفکر بسیجی در بالندگی کشور نقش خود را به خوبی ایفا نماییم.

حکمت با بیان اینکه با همت و همراهی کارکنان، فرهنگ بسیجی و کارجهادی در سطح مخابرات منطقه ترویج داده شده و تاثیرات آن در پیشبرد اهداف کاری مشهود است افزود: کسب افتخارات متعددِ پایگاه مقاومت شهید قندی در ارزیابی عملکردها و تحقق اهداف مخابراتی موید این مهم است.

وی با اشاره به اینکه کارهای جهادی مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی در مخابرات عملیاتی شده است خاطر نشان کرد: اقدامات خلاقانه همکاران با توان و تخصص شخصی، به منظور استفاده حداکثری از امکانات و ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف که موجب کاهش هزینه ها و صرفه جویی در منابع مخابراتی شده اند از جمله کارهای جهادی صورت گرفته در مخابرات منطقه کردستان است.

وی به اجرای مانور خود حفاظتی با استقبال و حضور پرشور بسیجیان شاغل در مخابرات منطقه اشاره کرد و گفت: تمرین در مقابل شرایط سخت و درک به موقع تهدیدهای غیر قابل پیش بینی با اقدامات پیشگیرانه و تدبیر درآینده‌نگری از برنامه های اجرا شده توسط پایگاه مقاومت شهید قندی است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، تعداد قابل توجه و پر افتخارِ کارکنان بسیجی شاغل در منطقه را یادآور شد و اضافه کرد: 30 درصد از همکاران مخابرات استان جز جامعه ایثارگران هستند که در ترویج فرهنگ بسیجی نقش بسزایی ایفا می کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز