کد خبر : 121841
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۴۲

اسباب کشی در نوروز تنها با مجوز پلیس قم ممکن است

اسباب کشی در نوروز تنها با مجوز پلیس قم ممکن است

ایسنا/قم معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت : اسباب کشی منازل و مغازه ها در تعطیلات نوروز امسال باید با هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری های محل صورت گیرد . به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرزاد عسگری عنوان کرد : کسانی که بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به اثاث کشی

اسباب کشی در نوروز تنها با مجوز پلیس قم ممکن است

ایسنا/قم معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت : اسباب کشی منازل و مغازه ها در تعطیلات نوروز امسال باید با هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری های محل صورت گیرد .

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرزاد عسگری عنوان کرد : کسانی که بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به اثاث کشی کنند پلیس در صورت مشاهده از کار آنان جلوگری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه پلیس برای آرامش و امنیت بیشتر شهروندان این کار را انجام می دهد و با این اقدام از سرقت منازل و مغازه ها در طول این ایام که اغلب افراد در مسافرت بوده و یا مشغول دید و بازدید هستند پیشگیری می کند اظهار کرد: اسباب کشی پس از تکمیل فرم های مربوطه و تعیین مبداء ، مقصد و تایید نهایی رئیس کلانتری محل امکان پذیر است.
وی با اشاره به اینکه ایام نوروز فرصت خوبی برای سارقان ایجاد می کند از مردم درخواست کرد: در صورتی که قصد اسباب کشی دارند حتما با کلانتری محل هماهنگ شوند و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.
سرهنگ عسگری از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و همچنین اثاث کشی ها، بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: وانت بارها نیز بدون مشاهده مجوز قانونی از مبادرت به جابجایی اثاثیه منازل و مغازه ها به جد خودداری کنند که در غیر این صورت با آنان نیز بر اساس قانون رفتار خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز