کد خبر : 123243
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۱۹

تجمع و استقرار چادر در بوستان‌های قم در ایام عید ممنوع است

تجمع و استقرار چادر در بوستان‌های قم در ایام عید ممنوع است

ایسنا/قم معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: تجمع و استقرار چادر در بوستان‌های قم در ایام عید ممنوع است و قم، امکانی برای میزبانی از زائران نوروزی ندارد. سید امیر سامع شب گذشته در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان در مورد وضعیت ایام نوروز و نیمه شعبان پیرامون پذیرش زائران اظهار داشت: در

تجمع و استقرار چادر در بوستان‌های قم در ایام عید ممنوع است

ایسنا/قم معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: تجمع و استقرار چادر در بوستان‌های قم در ایام عید ممنوع است و قم، امکانی برای میزبانی از زائران نوروزی ندارد.

سید امیر سامع شب گذشته در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان در مورد وضعیت ایام نوروز و نیمه شعبان پیرامون پذیرش زائران اظهار داشت: در سال جاری با توجه به محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا، امکان ارائه خدمات به زائران و مسافران وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: هرچند در حوزه خدمات شهری به زائران و مسافران با بلاتکلیفی مواجه هستیم، اما خدمت به زائرین را در هر شرایطی وظیفه مدیریت شهری می‌دانیم.

وی تصریح کرد: ورود مسافران و زائران به قم، محدودیت ندارد اما ارائه خدمات با محدودیت‌هایی مواجه است و این امر ما را سرگردان و بلاتکلیف کرده است.

سامع بیان کرد: در حوزه خدمات شهری و حمل‌ونقل و ترافیکی باید برنامه‌ریزی جامعی داشته باشیم تا به‌واسطه ازدحام و شلوغی، شهروندان با مشکلات بهداشتی مواجه نشوند و سلامت آن‌ها به مخاطره نیفتد.

وی گفت: تجمع و استقرار چادر در بوستان‌های قم در ایام عید ممنوع است و قم، امکانی برای میزبانی از زائران نوروزی ندارد و امیدواریم با همراهی دستگاه‌های اجرایی بتوانیم این شرایط را مدیریت کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: در نظر گرفتن پارکینگ‌های اضطراری در صورت حضور مسافران و زائران به‌ویژه در اطراف جمکران دارای اهمیت زیادی است.

وی اظهار داشت: آماده کردن منظر شهری در ایام عید و نیمه شعبان، یکی از اقدامات مهم مدیریت شهری است و تلاش شد از المان‌هایی در رابطه با مهدویت و سال نو استفاده شود.

سامع عنوان کرد: امکان راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی وجود ندارد و مجوزی ارائه نمی‌شود و باید جشن‌های خودجوش مردمی نیز به‌خوبی مدیریت شود.

وی بیان کرد: تبدیل ایستگاه‌های صلواتی به فرهنگی می‌تواند خدمات را به شهروندان تغییر دهد و حتی برای اطلاع‌رسانی به زائران و مسافران مؤثر باشد تا با مشکلات کمتری مواجه شویم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: باوجود محدودیت‌ها، باید پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشیم تا با حضور زائران و مسافران، غافل‌گیر نشویم.

انتهای پی

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز