کد خبر : 123473
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۴۶

تلاش اصناف برای عبور از شرایط کرونایی

تلاش اصناف برای عبور از شرایط کرونایی

ایسنا/اردبیل رئیس اتاق اصناف استان اردبیل گفت: بیش از یکسال است که تمامی اتحادیه‌ها برای کنترل بیماری و جلوگیری از شدت شیوع بیماری در اردبیل همگام با سازمان صنعت، معدن و تجارت در تلاش هستند تا از این شرایط سخت عبور کنیم. مهدی اشجع رروز چهارشنبه 27 اسفندماه در مراسم تجلیل از اصناف و فعالان بازار

تلاش اصناف برای عبور از شرایط کرونایی

ایسنا/اردبیل رئیس اتاق اصناف استان اردبیل گفت: بیش از یکسال است که تمامی اتحادیه‌ها برای کنترل بیماری و جلوگیری از شدت شیوع بیماری در اردبیل همگام با سازمان صنعت، معدن و تجارت در تلاش هستند تا از این شرایط سخت عبور کنیم.

مهدی اشجع رروز چهارشنبه 27 اسفندماه در مراسم تجلیل از اصناف و فعالان بازار در اردبیل، اظهار کرد: از زمان شروع کرونا بسیاری از مشکلات گریبانگیر بازاریان و اصناف مختلف بوده اما در این بین تلاش صنوف مختلف برای از بین بردن و ریشه‌کنی بیماری قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اتحادیه‌ها راسا به این موضوع نظارت داشتند اما علیرغم وجود محدودیت‌های کرونایی و مشکلات تحریم توانستند چرخ اقتصاد استان را پویا نگه دارند.

اشجع با اشاره به اینکه امیدواریم شروع سال جدید توام با برکت و موفقیت برای اصناف باشد، افزود: امیدوارم سال جدید عاری از مشکلات برای واحدهای تولیدی و بازاریان و فعالان سایر عرصه‌های اقتصاد باشد.

وی ادامه داد: اتحادیه‌های استان دوشادوش مردم در تلاش هستند تا هر چه زودتر سایه شوم این بیماری از کشور و حتی جهان رخت بربندد که در این راستا همت و تلاش مضاعفی را از سوی اصناف اردبیل شاهد بودیم.

رئیس اتاق اصناف اردبیل تصریح کرد: اصناف قلب تپنده اقتصاد است و به عنوان آخرین حلقه این چرخه نقش مهمی در بهبود شرایط اقتصادی ایفا می‌کند.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز بیان کرد: به یقین می‌توان گفت که توانمندی بالای اصناف در اقتصاد  تاثیرگذار بوده و آن را به سمت و سویی با راندمان بالا سوق خواهد داد.

رامین صادقی اظهار کرد: در طول یک سال گذشته بازاریان و اتحادیه‌های مختلف با مشکلات مالیاتی و چک‌های برگشتی ودیگر مشکلات مواجه بودند اما با صبوری توانستند بر این مسائل فائق آیند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز