کد خبر : 123226
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۱۸

فعالیت ۴۳ مهد قرآن‌ در سپاه لرستان

فعالیت ۴۳ مهد قرآن‌ در سپاه لرستان

ایسنا/لرستان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از فعالیت ۴۳ مهد قرآنی سپاه استان خبر داد و گفت: این مهدهای قرآن در پایگاه‌های مقاومت و مساجد مستقر هستند. مریم سپهونداز فعالیت ۴۳ مهد قرآنی سپاه در استان خبر داد و اظهار کرد: قرآن‌آموزان مهدهای قرآن نونهالان بین سه تا شش سال هستند، و این

فعالیت ۴۳ مهد قرآن‌ در سپاه لرستان

ایسنا/لرستان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از فعالیت ۴۳ مهد قرآنی سپاه استان خبر داد و گفت: این مهدهای قرآن در پایگاه‌های مقاومت و مساجد مستقر هستند.

مریم سپهونداز فعالیت ۴۳ مهد قرآنی سپاه در استان خبر داد و اظهار کرد: قرآن‌آموزان مهدهای قرآن نونهالان بین سه تا شش سال هستند، و این مهدهای قرآنی در بخش پیش‌دبستانی نیز پذیرای کودکان شش ساله هستند.

وی با بیان اینکه مهدهای قرآنی بسیج مبتنی بر قرآن و با هدف تربیت نیروی انقلابی و ارزشی از لحاظ اخلاقی و مبانی انقلاب کار خود را دنبال می‌کند، افزود: در این مهدها به‌دنبال ایجاد محیطی سالم برای ارائه مباحث دینی، قرآنی، احترام به والدین و فرهنگ بومی به نونهالان در نزدیکترین، امن‌ترین و سالم‌ترین فضای فرهنگی یعنی مساجد محل زندگی‌شان هستیم.

سپهوند با بیان اینکه ارتقای فرهنگ قرآنی در جامعه، آشنایی نونهالان با فضای مسجد، آموزش و تربیت نونهالان مهدوی و نسل طراز انقلاب اسلامی مهمترین هدف تأسیس مهدهای قرآنی است، ادامه داد: آموزش حفظ سوره‌های قرآن همراه با مفاهیم آن، حفظ احادیث و روایات، آموزش مفاهیم علمی و ریاضی، قصه، داستان‌های قرآنی و کلاس مصورسازی داستان‌ها جزو عمده محتوایی است که مربیان در مهدها به کودکان آموزش می‌دهند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه مهدهای قرآنی با شناسایی مادران عضو پایگاه‌های مقاومت محلات که علاقه‌مند به حضور فرزندان‌شان در کلاس‌های قرآنی هستند، تأسیس می‌شود، خاطرنشان کرد: مربیان مهدهای قرآن نیز پس از شناسایی در سطح محلات و شرکت در دوره‌های آموزشی، به‌کارگیری و جذب این مهدهای قرآنی می‌شوند. یک مهد قرآنی باید امکانات اولیه برای آموزش نونهالان و همچنین فضای مناسب از نظر فیزیکی را داشته باشد.

وی با اشاره به شیوع کروناویروس و تعطیلی کلاس‌های حضوری مهدهای قرآنی، بیان کرد: با توجه به اینکه استفاده از گوشی هوشمند برای کودکان سه تا شش ساله مشکل است تا حدودی آمار قرآن‌آموزان ما در کلاس‌های مجازی تا حدودی کم شده و در حال حاضر ۵۰۰ نونهال در کلاس‌های مجازی مهدهای قرآنی آموزش می‌بینند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز