کد خبر : 123649
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۱۸

کشف ۱۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان وبلوچستان

کشف ۱۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق طی هفته گذشته در راستای مبارزه با قاچاق و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در این استان کشف شد. به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار احمد طاهری اظهارکرد: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با

کشف ۱۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق طی هفته گذشته در راستای مبارزه با قاچاق و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در این استان کشف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار احمد طاهری اظهارکرد: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی با جدیت در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب سه محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی سوخت کش و ۷ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، ۱۳۸ هزار و ۵۷۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این مقدار سوخت کشف شده شامل ۷۶ هزار و ۵۶۰ لیتر گازوئیل، ۳۴ هزار و ۲۱۰ لیتر بنزین،۲۷ هزار ۸۰۰ لیتر نفت سفید بوده که در شهرستان های، نیکشهر، زاهدان و زابل کشف شدند.

وی با اشاره به توقیف ۹ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ باند قاچاق سوخت منهدم و ۳۳ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار طاهری با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده در جهت مبارزه با قاچاقچیان سوخت، تصریح کرد: یکی از رسالت های نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتدار با افرادی که بخواهند منابع و منافع ملی را به تاراج ببرند قاطعانه برخورد می کند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز