کد خبر : 122941
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۰۰

۲۳۹ نفر برای انتخابات شورای شهر کرمانشاه ثبت نام کردند

۲۳۹ نفر برای انتخابات شورای شهر کرمانشاه ثبت نام کردند

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه از ثبت نام ۲۳۹ نفر برای انتخابات شورای شهر کرمانشاه خبر داد. فضل الله رنجبر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ۳۱۱ داوطلب برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرهای شهرستان کرمانشاه ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد ۲۷۰ نفر مرد و ۴۱ نفر زن هستند. فرماندار

۲۳۹ نفر برای انتخابات شورای شهر کرمانشاه ثبت نام کردند

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه از ثبت نام ۲۳۹ نفر برای انتخابات شورای شهر کرمانشاه خبر داد.

فضل الله رنجبر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ۳۱۱ داوطلب برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرهای شهرستان کرمانشاه ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد ۲۷۰ نفر مرد و ۴۱ نفر زن هستند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه در این دوره از انتخابات شورای شهر و روستا ۲۲ درصد کاهش ثبت نامی ها نسبت به دوره قبل را در شهرستان شاهد بودیم، گفت: در دوره پنجم انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کرمانشاه ۳۹۷ نفر شامل ۳۴۸ آقا و ۴۹ خانم ثبت نام کرده بودند.

رنجبر اضافه کرد: از بین افرادی که برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کرمانشاه ثبت نام کرده اند یازده نفر استاد دانشگاه، ۱۷ نفر دارای شغل وکالت، ۲۰ نفر فرهنگی، ۷۶ نفر کارمند، یک نفر پزشک، یک نفر روحانی و بالغ بر ۱۰۰ نفر شغل آزاد داشته و مابقی مشاغل دیگر دارند.

وی با بیان اینکه بیشتر افرادی که در این دوره از انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان کرمانشاه ثبت نام کرده اند دارای مدرک تحصیلی کارشناسی هستند، ادامه داد: ۱۴۷ نفر مدرک کارشناسی،  ۱۰۹ نفر کارشناسی ارشد و  هفت نفر دکتری دارند.
رنجبر با اشاره به اینکه ۳۵ نفر از افرادی که برای انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان کرمانشاه ثبت نام کرده اند زیر ۳۰ سال سن دارند، گفت: ۱۷ نفر هم بین ۵۶ تا ۷۱ سال دارند.

وی افزود: از مجموع ثبت‌نامی‌های شهرستان کرمانشاه، ۲۳۹ برای انتخابات شورای شهر کرمانشاه ثبت نام کرده‌اند که ۳۶ نفر آنها زن و بقیه مرد هستند.

۲۸ خرداد سال 1400 ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بصورت همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کرمانشاه و در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز