کد خبر : 124074
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶

مردم را به واکسن زدن ترغیب و تشویق کنیم

مردم را به واکسن زدن ترغیب و تشویق کنیم

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: افرادی که تاکنون واکسن کرونا را تزریق نکردند، به امر واکسیناسیون ترغیب و تشویق می‌شوند. مسعود امامی یگانه در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل اظهار کرد: ما روند کاهشی را در ابتلا و بستری بیماران کرونایی در شهرستان اردبیل شاهد هستیم و امیدواریم همین روند در آذرماه به شکل کامل به شرایط

مردم را به واکسن زدن ترغیب و تشویق کنیم

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: افرادی که تاکنون واکسن کرونا را تزریق نکردند، به امر واکسیناسیون ترغیب و تشویق می‌شوند.

مسعود امامی یگانه در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل اظهار کرد: ما روند کاهشی را در ابتلا و بستری بیماران کرونایی در شهرستان اردبیل شاهد هستیم و امیدواریم همین روند در آذرماه به شکل کامل به شرایط آبی کرونایی شهرستان اردبیل منجر شود.

 

وی تصریح کرد: 90 درصد مردم شهرستان اردبیل دز اول و 70 درصد دز دوم واکسن را تزریق کردند و کار واکسیناسیون همچنان با سرعت ادامه دارد.

 

فرماندار اردبیل شناسایی و تماس تلفنی با تک تک افراد واکسن نزده را یادآور شد و گفت: همکاران ما در مرکز بهداشت با این افراد تماس گرفته و آنها را ترغیب و تشویق به واکسیناسیون می‌کنند.

 

امامی یگانه افزود: هر چند این افراد تحت تأثیر فضای مجازی و تبلیغات نادرست قرار گرفتند اما سعی بر این است تا با در نظر گرفتن راهکارهای مناسب و تشویقی به امر واکسیناسیون اقدام کنند تا ایمنی بیشتری را در مرکز استان شاهد باشیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همچنان در کنار واکسیناسیون انتظار ما رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های مورد تاکید وزارت بهداشت است تا ویروس چموش کرونا بار دیگر سلامت مردم را تهدید نکند.

 

امامی یگانه به بازگشایی مدارس در شهرستان اردبیل در هر 3 مقطع اشاره کرد و ادامه داد: به صورت نوبت‌بندی دانش‌آموزان در مدارس حضور پیدا می‌کنند تا تحصیل حضوری را انجام داده و رفع ایراد و اشکال درسی به انجام برسد.

 

وی با قدردانی از همراهی خوب معلمان و دانش‌آموزان در طرح واکسیناسیون اضافه کرد: بیش از 85 درصد جمعیت هدف در بین دانش‌آموزان و معلمان موفق به تزریق واکسن شدند و همین فرآیند با سرعت و دقت در حال انجام است.

 

امامی یگانه بیان کرد: تلاش ما بر این است تا با کاهش انتقال ویروس به ارتقا سلامت افراد کمک کنیم که قطعا همکاری صنوف و صاحبان مشاغل مختلف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این زمینه مؤثر خواهد بود.

 

فرماندار اردبیل به حضور همکاران بهداشتی به عنوان واکسیناسیون سیار در محلات و مناطق محروم اشاره کرد و گفت: سعی بر این است تا در روستاها و مناطق محروم واکسیناسیون به صورت حضوری در منازل به انجام برسد.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز