کد خبر : 126309
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

خسارت ۳۶۸ هزار میلیون ریالی باد و طوفان به کشاورزی کوار

خسارت ۳۶۸ هزار میلیون ریالی باد و طوفان به کشاورزی کوار

ایسنا/فارس کارشناس مسئول گلخانه‌های کوار از خسارت بیش از۳۶۸ هزار و ۸۵۰ میلیون ریالی باد و طوفان به زیر بخش کشاورزی در این شهرستان خبر داد. مهسا بروزیی سه‌شنبه ۲۶ اسفند به خبرنگاران گفت: در پی بروز طوفان در کوار به دستور ویژه فرماندار این شهرستان، اکیپ‌های ارزیابی خسارت با حضور کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی تشکیل و در برآورد

خسارت ۳۶۸ هزار میلیون ریالی باد و طوفان به کشاورزی کوار

ایسنا/فارس کارشناس مسئول گلخانه‌های کوار از خسارت بیش از۳۶۸ هزار و ۸۵۰ میلیون ریالی باد و طوفان به زیر بخش کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

مهسا بروزیی سه‌شنبه ۲۶ اسفند به خبرنگاران گفت: در پی بروز طوفان در کوار به دستور ویژه فرماندار این شهرستان، اکیپ‌های ارزیابی خسارت با حضور کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی تشکیل و در برآورد اولیه اعلام شد که در سطح باغ‌ها و گلخانه‌ها بیش از ۳۶۸ هزار و ۸۵۰ میلیون ریال خسارت وارد شده که در گزارش نهایی احتمال افزایش خسارت نیز وجود دارد.

او گفت: در اثر وزش باد و طوفان و گرد و خاک در روز ۲۱ و ۲۲ اسفندماه جاری بخش‌هایی از جمله گلخانه‌ها و باغ‌ها در این شهرستان دچار خسارت شدند.

بروزیی افزود: بیش از ۱۳۵۰ میلیون ریال خسارت وارده مربوط به گلخانه‌های گل رز و سبزی و صیفی بخش مرکزی و طسوج در این شهرستان نیز برآورد شده و مابقی مربوط به ۷۰۰ هکتار ازباغات سیاه درخت است.

او با اشاره به اینکه درصد خسارت در گلخانه‌ها از ۱۰ تا ۵۰ درصد در سطح شهرستان بوده است، خاطرنشان کرد: در مجموع به طور میانگین به گلخانه‌ها شهرستان ۳۰ درصد خسارت وارد شده است.

کارشناس مسئول گلخانه‌های کوار اظهار کرد: موضوع طوفان و بارش شدید و خسارت وارده به محصولات کشاورزی شهرستان بلافاصله به مسئولان استانی ستاد بحران استانداری در ساعات اولیه منعکس شده است.

برزویی به بهره بردارارن بخش کشاورزی و دامپروری تاکید کرد که برای جبران خسارت ناشی از حوادث طبیعی، محصولات و تاسیسات خود را بیمه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز