کد خبر : 126177
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

مردم از برگزاری جشن‌های نوروزی پرهیز کنند

مردم از برگزاری جشن‌های نوروزی پرهیز کنند

ایسنا/کردستان استاندار کردستان با شکننده ارزیابی کردن وضعیت گردش کرونا در استان اعلام کرد که مردم از برگزاری مراسمان نوروزی به ویژه در روستاها بپرهیزند. بهمن مرادنیا صبح امروز سه‌شنبه (۲۵ اسفند ماه) در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه بعضی از روستاها به دنبال برگزاری جشن های نوروزی هستند، اظهار کرد که

مردم از برگزاری جشن‌های نوروزی پرهیز کنند

ایسنا/کردستان استاندار کردستان با شکننده ارزیابی کردن وضعیت گردش کرونا در استان اعلام کرد که مردم از برگزاری مراسمان نوروزی به ویژه در روستاها بپرهیزند.

بهمن مرادنیا صبح امروز سه‌شنبه (۲۵ اسفند ماه) در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه بعضی از روستاها به دنبال برگزاری جشن های نوروزی هستند، اظهار کرد که ما مخالف شادی مردم نیستیم و در سالهای گذشته نیز مردم را به برپایی جشن های نوروز تشویق می کردیم که اکنون به دلیل مسائل بهداشتی این قضیه ممکن نیست.
وی افزود که به دلیل وجود بیماری کرونا جهش یافته به هیچ وجه برپایی این جشن ها به صلاح مردم نیست و تهدیدی علیه سلامت شهروندان به حساب می آید.
وی با درخواست از مردم برای مراقبت بهداشتی در تعطیلات نوروز، تصریح کرد که وجود بیماری جهش یافته کرونا هرگونه تجمع مردمی را می تواند به خسارات جبران ناپذیری بدل آورد.
استاندار کردستان عنوان کرد که اگر چه وضعیت گردش کرونا ویروس در استان در حد مناسب است اما با هرگونه عدم مراقبت بهداشتی وضعیت به سمت وخامت پیش خواهد رفت.
وی ادامه داد که در سال‌های گذشته همه امکانات برای پذیرایی از مهمانان فراهم می ‌شد اما اکنون شرایط استان تغییر پیدا کرده است.
مرادنیا خاطرنشان کرد که مردم از مسافرت‌های نوروزی و پذیرش مهمان خودداری کنند تا وضعیت کرونای استان در محدوده مناسب باقی بماند.
وی درپایان یادآور شد که هم استانی‌های گرامی همانند یکسال گذشته به نکات بهداشتی توجه داشته تا کردستان وارد پیک جدید کرونایی نشود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز