کد خبر : 132245
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

اعضای هیأت اجرایی انتخابات در ورامین انتخاب شدند

اعضای هیأت اجرایی انتخابات در ورامین انتخاب شدند

عکس خبر آرشیوی است ایسنا/تهران اعضای اصلی و علی البدل هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۲ اسفندماه با برگزاری جلسه معتمدین انتخاب شدند. حسین کاغذلو در این مراسم که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: مهمترین اصل در برگزاری انتخابات، عمل به

اعضای هیأت اجرایی انتخابات در ورامین انتخاب شدند
عکس خبر آرشیوی است

ایسنا/تهران اعضای اصلی و علی البدل هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۲ اسفندماه با برگزاری جلسه معتمدین انتخاب شدند.

حسین کاغذلو در این مراسم که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: مهمترین اصل در برگزاری انتخابات، عمل به قانون توسط تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است،  رعایت قانون از طرف مجریان، برگزار کنندگان و داوطلبان اولویتی است که باید مورد توجه تمامی افراد قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم فراهم کردن شرایط حضور پرشور مردم در انتخابات افزود: اگر مردم بی‌طرفی، امانت‌داری و عمل به قانون دست اندرکاران برگزاری انتخابات را دیده و رفتار و گفتار درست آنان را به وضوح نظاره‌گر باشند، با اعتماد پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر می‌شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین تصریح کرد: هر چند که قانون برای هیأت‌های اجرایی و نظارت، وظایف جداگانه‌ای تعریف کرده، ولی با ایجاد تعامل و همکاری مناسب بین هیات‌های اجرایی و نظارت، تمامی امور بر اساس برنامه زمان‌بندی و پیش‌بینی شده اجرا شده و در روز انتخابات، شاهد حضور پرشور مردم و اجرای صحیح این رویداد مهم سیاسی خواهیم بود.

فرماندار ورامین اظهار کرد: با توجهح به شرایط شیوع ویروس کرونا، در تعیین شعب اخذ رأی نظر کارشناسان شبکه بهداشت نیز اخذ شده و تمامی برنامه‌ها بر اساس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرایی می‌شود.

در این جلسه ناصر ناظمی، سیدعلی قاسمی، محمود ملایری، محمد راشدی، مسلم حاجی مزدرانی، محمد رحیم‌پور، مرتضی علیان‌نژاد، محمد غیاثی و علی محیط به عنوان اعضای اصلی و حجت الاسلام مهدی ابراهیمی، غلامرضا بختیاری، نیره بخشنده، علی فتحی و محمود بخشایش به اعضای علی البدل از سوی معتمدین انتخاب شدند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد سال آینده برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز