کد خبر : 132426
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

دستگاه تی.بی.ام در خط ۶ به نزدیک حرم شاه عبدالعظیم رسیده است

دستگاه تی.بی.ام در خط ۶ به نزدیک حرم شاه عبدالعظیم رسیده است

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت خط 6 متروی تهران گفت: دستگاه تی.بی.ام در خط ۶ به نزدیک حرم شاه عبدالعظیم رسیده است. به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در آیین افتتاح سه ایستگاه مترو و بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس شهری که به صورت مجازی در محل صحن شورای اسلامی

دستگاه تی.بی.ام در خط ۶ به نزدیک حرم شاه عبدالعظیم رسیده است

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت خط 6 متروی تهران گفت: دستگاه تی.بی.ام در خط ۶ به نزدیک حرم شاه عبدالعظیم رسیده است.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در آیین افتتاح سه ایستگاه مترو و بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس شهری که به صورت مجازی در محل صحن شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، گفت: دو سال پیش گفته بودم حتی یک کیلومتر خط مترو هم ایجاد نکردیم اما الان حرفم را پس می گیرم، با گذشت دو سال و با کمک آقای حناچی و تلاش های گذشته پورسیدآقایی و تیم مناف هاشمی امروز می توانم بگویم که بیش از ۱۰ کیلومتر خط مترو افتتاح کرده ایم. امسال ۹ ایستگاه را افتتاح کردیم و در سال آینده ۴ ایستگاه دیگر افتتاح می کنیم و ایستگاه هایی که در گذشته افتتاح کردیم، عدد تونل افتتاح شده بیش از ۲۰ کیلومتر می شود.

هاشمی با بیان اینکه دستگاه تی.بی.ام در خط ۶ به نزدیک حرم شاه عبدالعظیم رسیده است که در حدود ۶ کیلومتر را شامل می شود، افزود: این دو ایستگاه بسیار مهم است. شمال غرب تهران تا به حال به این سبک به مترو متصل نبود و پدیده جدیدی در شمال غرب است،چراکه ترافیک شمال غرب به سمت مرکز شهر با این ایستگاه کمتر می شود و مسافران می توانند از ایستگاه شهید ستاری به ایستگاه اشرفی اصفهانی و سپس در ایستگاه تربیت  مدرس وارد خط ۷ شوند و از این خط به مرکز و نقاط دیگر تهران بروند که افتخار جدیدی  برای مترو است که توانست منطقه ۵ و بخشی از منطقه ۲  را به مترو متصل کنند.

هاشمی در تشریح جزییات این ایستگاه ها گفت: در گذشته مساله آسانسور و معلولین خیلی جدی گرفته نمی شد که امروز با پیگیری و تلاش خانم نژادبهرام هیچ ایستگاهی بدون آسانسور افتتاح نمی شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز