کد خبر : 134379
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۴۰

اقدام به ثبت نام ۱۷۶۰ نفر در انتخابات شوراهای استان/ گزارشی از مشکل در ثبت نام ها نداریم

اقدام به ثبت نام ۱۷۶۰ نفر در انتخابات شوراهای استان/ گزارشی از مشکل در ثبت نام ها نداریم

ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی تهران در سومین روز به صورت الکترونیک و حضوری که 8 صبح آغاز شد و تا ساعت 18 ادامه داشت. به گزارش ایسنا، ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا از ساعت ۸ صبح چهارشنبه (۲۰ اسفند) در سراسر کشور آغاز شده و تا روز ۲۶ اسفند

اقدام به ثبت نام ۱۷۶۰ نفر در انتخابات شوراهای استان/ گزارشی از مشکل در ثبت نام ها نداریم

ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی تهران در سومین روز به صورت الکترونیک و حضوری که 8 صبح آغاز شد و تا ساعت 18 ادامه داشت.

به گزارش ایسنا، ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا از ساعت ۸ صبح چهارشنبه (۲۰ اسفند) در سراسر کشور آغاز شده و تا روز ۲۶ اسفند به مدت هفت روز ادامه دارد.

فراهم شدن امکان ثبت نام غیرحضوری به علت شرایط کرونا ، ستاد انتخابات شورای شهر تهران را امسال نسبت به دوره گذشته خلوت کرده است و خبری از ازدحام داوطلبان مدرک به دست نیست، موضوعی که فرهادی فرماندار تهران امروز و در حاشیه بازدید از ستاد به آن اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته مراجعات زیاد با زمان ثبت نام دو ساعته انجام می شد لذا شاهد تشکیل صف می بودیم اما امسال با ثبت نام غیرحضوری هر فرد پس از جمع آوری مدارک خود خیلی سریع در خانه می تواند ثبت نام خود را انجام دهد.

اقدام به ثبت نام ۱۷۶۰ نفر در انتخابات شوراهای تهران

حسن بیگی رییس ستاد انتخابات استان تهران در پایان سومین روز ثبت نام در تشریح آخرین آمارهای ثبت نامی، گفت : در سه روز نخست مهلت ثبت نام ۱۷۶۰ نفر اقدام به ثبت نام کرده اند. از این تعداد پروند ۳۱۶ نفر در حال بررسی و ثبت نام ٧٨١ داوطلب نیز نهایی شده است.

به گفته بیگی، شهر تهران با ٢۴۵ داوطلب بیشترین تعداد داوطلب را در میان ١۶ شهرستان تهران دارد.  امروز هم ۲۶۸ نفر ثبت نامشان نهایی شده است.

 

عیسی فرهادی فرماندار تهران امروز از ستاد ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بازدید کرد و در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه تاکنون در روند ثبت نام الکترونیک مشکلی نداشته ایم و گزارشی از بروز مشکل به دست ما نرسیده است.

 

ثبت نام قطعی  ۶۰۶ نفر در تهران

آخرین آمار ثبت نام داوطلبان در استان تهران نیز براساس اعلام شکرالله حسن بیگی رییس ستاد انتخابات استان تهران عبارت است از: از روز اول ثبت نام انتخابات تا ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه، ثبت نام ۶۰۶ نفر در استان تهران نهایی شده است .

 

 

سومین روز از ثبت نام داوطلبان در حالی ادامه داشت که در روز گذشته -پنجشنبه ۲۱ اسفند- براساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور، ثبت نام ۳۵۵۱ داوطلب انتخابات شورا تا ساعت ۱۸ قطعی شده بود و بیش از ۲۶ درصد ثبت نام ها نیز به صورت الکترونیکی صورت گرفته بود.

با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امکان نام‌نویسی از طریق اپلیکیشن موبایلی بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور، نسخه دسکتاپ و یا دفاتر پیشخوان فراهم شده است.

امکان ثبت نام الکترونیکی داوطلبان  ۲۴ ساعته فراهم است.

در این دوره از ثبت نام انتخابات بخاطر شرایط کرونایی به همه داوطلبان توصیه اکید می شود که به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند در غیر اینصورت جهت ثبت‌نام حضوری در ستاد انتخابات حتما علاوه بر مدارک خودکار به همراه داشته باشند زیرا استفاده از خودکار مشترک مغایر با پروتکل‌های بهداشتی  است.

دقت نظر به دریافت پیامک ثبت نام قطعی در شیوه های غیرحضوری از دیگر موارد مورد تاکید ستاد انتخابات است. در حقیقت داوطلبان باید توجه داشته باشند که اگر از طریق نرم افزار موبایلی و یا از طریق رایانه شخصی اقدام به ثبت نام کردند حتما باید پیامکی تحت عنوان «اطلاعات توسط فرمانداری تایید و ثبت نام شما قطعی است» با سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ دریافت کنند. بی تردید عدم دریافت این پیامک به معنای این است که ثبت نام داوطلبان تکمیل و نهایی نشده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز