کد خبر : 134753
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۳۶

ایجاد ۶۱ هزار مکان ورزشی در دولت تدبیر و امید

ایجاد ۶۱ هزار مکان ورزشی در دولت تدبیر و امید

ایسنا/ایلام معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت:  در  دولت تدبیر و امید سرانه فضاهای ورزشی بین نیم تا ۷۵ سانتی متر مربع افزایش یافت و  نزدیک به ۶۱ هزار اماکن ورزشی در کشور ایجاد شده است. «جمشید تقی زاده» در حاشیه بهره برداری از پروژه های ورزشی در شهرستان دهلران با بیان اینکه

ایجاد ۶۱ هزار مکان ورزشی در دولت تدبیر و امید

ایسنا/ایلام معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت:  در  دولت تدبیر و امید سرانه فضاهای ورزشی بین نیم تا ۷۵ سانتی متر مربع افزایش یافت و  نزدیک به ۶۱ هزار اماکن ورزشی در کشور ایجاد شده است.

«جمشید تقی زاده» در حاشیه بهره برداری از پروژه های ورزشی در شهرستان دهلران با بیان اینکه در این دولت رسیدگی به مناطق محروم با توجه به تاکیدات رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان  در اولویت کار این وزارتخانه قرار دارد، اظهار کرد: ۲۰۰۰ مجموعه چمن مصنوعی در بخش های محروم ایجاد شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت:  در  دولت تدبیر و امید سرانه فضاهای ورزشی بین نیم تا ۷۵ سانتی متر مربع افزایش یافت و  نزدیک به ۶۱ هزار اماکن ورزشی در کشور ایجاد شده و ۲۱هزار اماکن ورزشی در این دولت اضافه شده است.

جمشید زاده با اشاره به بهره برداری از ۲۲۵ پروژه ورزشی در دهه فجر امسال، تصریح کرد : با این افتتاحیه ها حدود ۵۰۷هزار متر مربع به فضاهای ورزشی کشور اضافه شده که ۵۷۰میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شد.

وی گفت: تعداد سمن ها از ۳۰ سمن در این دولت به ۳ هزار و ۵۰۰ سمن در کشور افزایش یافته است که نشان دهنده توجه ویژه دولت به بخش جوانان دارد و نگاه ما در سال ۱۴۰۰حضور مقتدرانه نظام ورزشی کشور در المپیک و پارا المپیک خواهد بود که امیدواریم ورزشکاران ما مدال های رنگارنگی را در المپیک و پارا المپیک کسب کنند.

جمشید زاده به سد دویرج و بازدید از آن و رسیدگی بحث ورزش های آبی در این سد اشاره و خاطرنشان کرد: این سد می تواند در ورزش های آبی نقش ویژه ای در منطقه ایفا کند و سعی می شود رئیس فدراسیون قایقرانی از این سد بازدید کند و آنچه که معلوم است رشته های مهمی از رشته های قایقرانی را می شود در این محل ایجاد کرد.

«بهزاد علیزاده»  رئیس مجمع نمایندگان استان نیز در این مراسم اظهار کرد:  در استان ایلام استعدادهای ورزشی خوبی وجود دارد ولی عدم نبود اسپانسر سبب شده که ورزشکاران استان با مشکلات عدیده ای مواجه شوند.

وی با بیان اینکه حضور ورزشکاران در تیم های ملی و کسب عناوین بین المللی و ملی این ضرورت را ایجاد می کند که وزارت نفت توجه جدی به ورزش استان داشته باشد، تصریح کرد: با رایزنی که  که با معاون وزیر ورزش شده هفته آینده جلسه ای با ورزیر ورزش خواهم داشت و آنچه مشکلات، توانایی ها و خواسته ورزش استان است مطرح خواهد شد.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی به استفاده از ظرفیت شرکت های نفتی در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: پیگیر ها و صحبت های خوبی با وزارت نفت در این خصوص شده است و در تلاش هستیم تا وزارت نفت توجه ویژه ای به فعالت های فرهنگی وورزشی منطقه داشته باشد.

جمشید زاده در این سفر زمین چمن مصنوعی روستاهای حمزه ،مملح ، نهر عنبر ،  و گلسیری دهلران را  افتتاح کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز