کد خبر : 135040
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۰۰

بهترین اتلتیکومادرید تاریخ

بهترین اتلتیکومادرید تاریخ

اتلتیکومادرید با پیروزی برابر اتلتیک بیلبائو بهترین عملکردش را در تاریخ لالیگا به ثبت رساند. به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید چهارشنبه شب در یک بازی معوقه توانست اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و فاصله اش را با بارسلونا به شش امتیاز افزایش داد. قرمز و سفیدپوشان با یک کامبک چنین پیروزی

بهترین اتلتیکومادرید تاریخ

اتلتیکومادرید با پیروزی برابر اتلتیک بیلبائو بهترین عملکردش را در تاریخ لالیگا به ثبت رساند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید چهارشنبه شب در یک بازی معوقه توانست اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و فاصله اش را با بارسلونا به شش امتیاز افزایش داد. قرمز و سفیدپوشان با یک کامبک چنین پیروزی ارزشمندی را به دست آوردند. مونیاین زمانی دروازه میزبان را باز کرد که در آن دقایق اتلتیکو خوب بازی می کرد. با این حال تیم دیگو پابلو سیمئونه همانطور که بارها در این فصل نشان داده شکست را با برد عوض کرد. گل های روخی بلانکو را مارکوس یورنته و لوییس سوارس به ثمر رساندند. اتلتیکو پس از سه لغزش پیاپی در واندا متروپولیتانو نیاز داشت تا نشان دهد در خانه تیم قدرتمندی است.

روخی بلانکو با ۶۲ امتیاز از ۲۶ بازی تنها ۱۶ امتیاز را از دست داده است. این بهترین امتیاز تیم مادریدی (پس از ۲۶ هفته) در تاریخ لالیگاست. اتلتیکو با ۱۹ پیروزی، پنج تساوی و دو شکست (۵۰ گل زده و ۱۸ گل خورده) همچنان در صدر لالیگا حکمرانی می کند و با بارسلونا و رئال مادرید در هفته های باقی مانده برای قهرمانی به رقابت ادامه خواهد داد. آخرین باری که اتلتیکو قهرمان لالیگا شد (۱۴-۲۰۱۳) در هفته بیست و ششم پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل رئال مادرید ۶۱ امتیازی شد. این تیم در جایگاه سوم قرار داشت، با سه امتیاز کمتر نسبت به رئال مادرید صدرنشین و دو امتیاز کمتر از بارسا، تیم دوم جدول. در نهایت قرمز و سفیدپوشان فصل را با کسب ۹۰ امتیاز و قهرمانی به پایان رساندند.

اتلتیکو با سیمئونه در فصل ۱۸-۲۰۱۷ پس از ۲۶ هفته ۶۱ امتیاز کسب کرد، این در حالی بود که با پنج امتیاز کمتر نسبت به بارسلونای صدرنشین در جایگاه دوم قرار داشت. در پایان نایب قهرمان شد اما ۱۵ امتیاز اختلاف با بارسا داشت. آبی اناری با کسب ۹۳ امتیاز جام را بالای سر بردند. اتلتیکو تنها سه بار در تاریخ خود در این زمان از فصل بیش از ۶۰ امتیاز کسب کرد که هر سه در زمان حضور سرمربی آرژانتینی رخ داد. تیم مادریدی در فصل ۹۶-۱۹۹۵ که دوگانه را فتح کرد در هفته بیست و ششم ۵۸ امتیازی بود مانند فصل ۱۶-۲۰۱۵ که تا یک هفته مانده به پایان برای قهرمانی تلاش کرد. آمار سیمئونه خود گویای همه چیز است. به جز فصل فتح دوگانه هشت فصل از ۹ فصل که بیشترین امتیاز را اتلتیکو کسب کرده در دوران سرمربی آرژانتینی اتفاق افتاده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز