کد خبر : 133456
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

ترمیم آبگیر خاکی مریانج/تخریب مساکن قدیمی

ترمیم آبگیر خاکی مریانج/تخریب مساکن قدیمی

شهردار مریانج گفت: آبگیر خاکی که در جنوب مریانج در حال تخریب بود با حضور به موقع نیروهای شهرداری ترمیم شد که این اقدام باعث دفع بحران عظیمی در این شهر شد. محسن معصوم‌علیزاده در گفت وگو با ایسنا، منطقه همدان، بااشاره وضعیت شهر مریانج اظهار کرد: با توجه به تهمیداتی که قبل از شروع

ترمیم آبگیر خاکی مریانج/تخریب مساکن قدیمی
شهردار مریانج گفت: آبگیر خاکی که در جنوب مریانج در حال تخریب بود با حضور به موقع نیروهای شهرداری ترمیم شد که این اقدام باعث دفع بحران عظیمی در این شهر شد.
محسن معصوم‌علیزاده در گفت وگو با ایسنا، منطقه همدان، بااشاره وضعیت شهر مریانج اظهار کرد: با توجه به تهمیداتی که قبل از شروع سال جدید اتخاذ شده بود، نسبت به دیگر شهرهای آستان از وضعیت خوبی برخوردار بوده و کمترین حادثه ممکن در آن رخ داده است.
وی افزود: در روزهای پایانی سال گذشته تمامی مسیل‌ها، نهرها و خروجی‌های آب این شهر لایروبی و پاکسازی شده و امروز شاهد آن هستیم که کمترین مشکل در دفع و مهار آبها را داریم.
شهردار مریانج بیان کرد: متأسفانه چندین منزل مسکونی قدیمی در نقاط مختلف شهر بر اثر شدت بارش‌ها به طور کامل تخریب شدند که خوشبختانه با توجه به هشدارهای قبلی، این منازل خالی از سکنه بوده است.
وی اضافه کرد: بیشترین خسارت وارده به شهر مریانج در حوزه کشاورزی بوده که بیشتر محصولات کشاورزان مریانجی توسط سیلاب‌ها و شدت بارش‌ها از بین رفت است.
معصوم‌علیزاده از جلوگیری ورود شهر مریانج به یک بحران جدی خبر داد و افزود: در قسمت جنوبی مریانج یک آبگیر خاکی بسیار بزرگ وجود دارد که با توجه به حجم وارده آب در آن و سرریز شدنش، بدنه آن در حال شکاف بود.
وی افزود: به طور قطع با شکاف در این آبگیر خاکی شاهد بروز سیلاب عظیم و ورود آن به مناطق مختلف شهر از جمله، مجتمع مسکن مهر، کوی آفتاب، کوی مهتاب، قسمتی از بازار مبل مریانج و البته شهرک الوند همدان بودیم، که خوشبختانه با حضور به موقع، دیواره این آبگیر ترمیم شد.
شهردار مریانج تأکید کرد: به قطع با ورود این سیلاب به این مناطق شاهد آبگرفتگی شدید و جاری شدن آب در معابر و خسارت میلیاردی به کشاورزان پایین دست این آبگیر وارد می‌شد.
وی از آغار عملیات برف روبی در سطح شهر خبر داد و افزود: با آغاز شروع بارش برف و قطع شدن بارش باران، عملیات برف روبی و در صورت لزوم نمک‌پاشی معابر آغاز شده است.
معصوم‌علیزاده خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مریانج نیز به منظور امداد رسانی به روستاهای همجوار این شهر، در حال ماموریت هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز