کد خبر : 135321
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۲۲

«جوکر» با شخصیت جدیدی به روی پرده سینماها خواهد آمد

«جوکر» با شخصیت جدیدی به روی پرده سینماها خواهد آمد

«جوکر» با شخصیت جدیدی به روی پرده سینماها خواهد آمد «من تصور می کردم که زندگی من یک فاجعه است، اما اکنون متوجه شدم، این کمدی است»، یکی از دیالوگ‌های جوکر در جدیدترین تیزر منتشر شده از این فیلم است. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، جوکر یک شخصیت خیالی ابرشرور است که توسط باب کین،

«جوکر» با شخصیت جدیدی به روی پرده سینماها خواهد آمد

«جوکر» با شخصیت جدیدی به روی پرده سینماها خواهد آمد
«من تصور می کردم که زندگی من یک فاجعه است، اما اکنون متوجه شدم، این کمدی است»، یکی از دیالوگ‌های جوکر در جدیدترین تیزر منتشر شده از این فیلم است.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، جوکر یک شخصیت خیالی ابرشرور است که توسط باب کین، جری رابینسون و بیل فینگر خلق شده‌ و برای اولین بار در نخستین جلد کتاب‌های بتمن «دی سی کامیکس» در ۲۵ آوریل ۱۹۴۰ حضور پیدا کرد.
در سال‌های متفاوت افراد متفاوتی شخصیت منفی نقش «جوکر» را در فیلم‌های سینمایی هم‌چون بتمن بازی کرده‌اند که هر کدام بعدی از نقش جوکر را به تصویر کشیده است.
هیث لجر یکی از بهترین و ماندگارترین مدل‌های نقش «جوکر» را نمایش گذاشت و شاید همین مسئله کار بازیگر جدیدترین قسمت این فیلم را کمی دشوار می‌کند چرا که بعد از هیث لجر توقعات از این نقش بسیار بالا رفته است.
وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلم‌نامه فیلم جوکر بر عهده «تاد فیلیپس» کارگردان فیلم The Hangover بوده و «اسکات سیلور» به فیلیپس برای نوشتن فیلم‌نامه این فیلم کمک کرده است؛ هم‌چنین تهیه این فیلم بر عهده «اما تیلینگر کاسکوف» بوده است.
«کمپانی وارنر بروس» فیلم انفرادی جوکر را این گونه توصیف کرده،«بررسی یک مرد نادیده گرفته شده توسط جامعه که نه تنها مطالعه یک شخصیت فاسد است، بلکه یک حکایت پندآگین بزرگ نیز هست».
فیلم جوکر قرار است به منشا داستانی شخصیت جوکر بپردازد و اتفاقات این فیلم در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد، این فیلم در واقع به زندگی آرتور فلک و زندگی‌ شخصی‌ با مادرش می‌پردازد و هم‌چنین شاهد تبدیل یک دلقک سیرک به شخصیت جوکر هستیم.
از ستارگان اصلی فیلم سینمایی «جوکر» می‌توان به خواکین فینیکس در نقش آرتور فلک (جوکر)، رابرت دنیرو، زازی بیتز، بیل کمپ، فرانسیس کانروی، برت کالن، گلن فلشلر، داگلاس هاج، مارک مارون، جاش پایس و شی ویگم اشاره کرد.
فیلم «جوکر» برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز