کد خبر : 134029
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۳۷

رضایت الهی در همه کارها مدنظر قرار گیرد

رضایت الهی در همه کارها مدنظر قرار گیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه موقت شهرکرد گفت: باید در کارهایی که انجام می‌دهیم به دنبال رضایت الهی و امام زمان(عج) با هدف پاک و مقدس باشیم و خود را با هدف‌ها هماهنگ کنیم تا رضایت الهی حاصل شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی ۲۲ اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به مبعث پیامبر

رضایت الهی در همه کارها مدنظر قرار گیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه موقت شهرکرد گفت: باید در کارهایی که انجام می‌دهیم به دنبال رضایت الهی و امام زمان(عج) با هدف پاک و مقدس باشیم و خود را با هدف‌ها هماهنگ کنیم تا رضایت الهی حاصل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی ۲۲ اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به مبعث پیامبر اسلام(ص)، اظهار کرد:عالم طبیعت از تنوع زیبایی برخوردار است که این تنوع در زندگی بشر ایجاد شد، از طرفی آمدن اولیای الهی هم همچون نو شدن طبیعت و تغییر در زندگی بشر بود.

وی با اشاره به وحدانیت پیامبران و ظهور آن‌ها برای از بین رفتن فضای شرک‌آلود جامعه، افزود: میلاد پیامبر نشان از آن بود که حکومتی تشکیل و پیامبر بر دشمنان پیروز می‌شود، بعد از رحلت پیامبر(ص) این حاکمیت ادامه یافت، به طوری که از شرق تا غرب عالم را فراگرفت.

فاطمی در ادامه بیان کرد: ماه شعبان ماه پربرکتی است که ابتدای آن با سه میلاد، آغاز می‌شود و نیمه شعبان که شب برات نام گرفته است، یعنی پیش از آنکه امام زمان(عج) متولد شود شب مقدسی بوده که به واسطه میلاد امام عصر مضاعف شده است.

وی با اشاره به مقدس بودن شب نیمه شعبان، افزود: تمام ماه شعبان مقدس است و بعد از آن ماه رمضان که ماه میهمانی خداوند متعال بوده و از ماه‌های پربرکت است.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به میلاد امام حسین(ع)، گفت: امام حسین در رحمت الهی و حضرت زهرا(س) آستانه‌ای است که به واسطه آن انسان به خداوند نزدیک می‌شود که باید از رحمت الهی که در اختیار انسان قرار می‌گیرد استفاده کنیم، گرچه استفاده از رحمت الهی از شرایطی برخوردار است.

وی ادامه داد: پدر، مادر، یتیمان، فقرا، فرزندان درهای رحمت الهی به شمار می‌روند، ای کاش از خواب غفلت بیدار شویم و به درهای رحمت الهی توجه کنیم.

فاطمی تاکید کرد: باید از بهترین سیر و سلوک به سمت درهای رحمت الهی که خداوند به ما داده نهایت بهره‌گیری و استفاده را ببریم تا شرمنده عمر خود و نعمات الهی نشویم.

خطیب نماز جمعه موقت شهرکرد در ادامه بیان کرد: برخی از ساعات از شرافت خاصی برخوردار هستند، مثلا شب جمعه  شب رحمت و مغفرت و شب زیارتی سیدالشهدا و روز جمعه سیدالایام نام گرفته که به امام عصر(عج) متعلق است.

وی تاکید کرد: باید در کارهایی که انجام می‌دهیم به دنبال رضایت الهی و امام زمان(عج) با هدف پاک و مقدس باشیم و خود را با هدف‌ها هماهنگ کنیم تا رضایت الهی حاصل شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز