کد خبر : 134209
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۱۷

پلیس لس‌آنجلس برای اعتراضات مربوط به قتل جورج فلوید آماده نبود

پلیس لس‌آنجلس برای اعتراضات مربوط به قتل جورج فلوید آماده نبود

بر اساس یک گزارش جدید، پلیس لس آنجلس در جریان شورش‌های مه-ژوئن ۲۰۲۰ آمادگی کمی داشت و به اشتباه بر این باور بود که این اعتراضات هم صلح آمیز است. به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، گزارشی به سفارش شورای شهر لس آنجلس، کالیفرنیا، پلیس را به دلیل دستگیری بیش از حد

پلیس لس‌آنجلس برای اعتراضات مربوط به قتل جورج فلوید آماده نبود

بر اساس یک گزارش جدید، پلیس لس آنجلس در جریان شورش‌های مه-ژوئن ۲۰۲۰ آمادگی کمی داشت و به اشتباه بر این باور بود که این اعتراضات هم صلح آمیز است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، گزارشی به سفارش شورای شهر لس آنجلس، کالیفرنیا، پلیس را به دلیل دستگیری بیش از حد افراد و نه آشوبگران خشن، استفاده بیش از حد از مهمات غیر کشنده و عدم توقف به موقع شورش‌ها، زندانی کردن بیش از حد معترضان و اشتباه درباره ارزیابی اعتراضات به صورت صلح آمیز بر اساس تجربیات گذشته مقصر می‌داند.

اعتراضات لس آنجلس که به شورشی خشونت آمیز منجر شد در پی کشته شدن جورج فلوید، سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس سفیدپوست در مینیاپولیس، مینه سوتا در ۲۵ مه ۲۰۲۰ شکل گرفت. شورش‌ها در شهرهای مختلف آمریکا در روزهای بعد از آن شکل گرفت و اعتراضات در مرکز شهر لس آنجلس در ۲۷ و ۲۸ مه به سطحی از خشونت و جرم رسید اما پلیس لس آنجلس که برای این شورش‌ها آمادگی لازم را نداشت، نتوانست به موقع وارد عمل شود.

بر اساس این گزارش، پلیس لس آنجلس به این شورش‌ها بی توجهی کرد زیرا معتقد بود روابط خوبی که با جوامع مختلف دارد باعث می‌شود تا این اعتراضات هم مانند قبل به صورت صلح آمیز برگزار شود. اما شورشی‌ها که در میان معترضان خودشان را پنهان کرده بودند به سوی پلیس اشیای خطرناک مانند آجر و وسایل آتش‌زا پرتاب کرده و با لیزر آنها را هدف قرار می‌دادند؛ چیزی که در اعتراضات سال‌های گذشته، پلیس شاهدش نبود.

در این گزارش همچنین آمده، سایر گروه‌ها که پلیس را با خشونت هدف قرار می‌دادند بسیار متفاوت، خشونت آمیزتر و با سازمان یافتگی بهتر نسبت به شورش‌های گذشته بود.

در بازه زمانی ۲۹ مه تا دوم ژوئن سال گذشته میلادی پلیس بیش از ۴۰۰۰ تن را دستگیر کرد که بسیاری از آنها از شهرداری بابت دستگیر شدنشان شکایت کرده‌اند چون معتقدند که فقط باید برایشان یک احضاریه صادر می‌شد و در نهایت آزاد می‌شدند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز