کد خبر : 133107
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۶:۲۶

کارگران و صنعتگران ایرانی شایسته ستایش هستند

کارگران و صنعتگران ایرانی شایسته ستایش هستند

ایسنا/یزد دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مدیران و کارگران صنایع ایرانی که با تولید محصولات با کیفیت و به صرفه، با واردات و قاچاق کالاهای خارجی رقابت می‌کنند، شایسته ستایش هستند. «محسن رضایی» عصر دیروز جمعه ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۹ ضمن بازدید از خط تولید هبلکس اردکان، از گروه کارخانجات شیشه اردکان بزرگترین کارخانه تولید شیشه

کارگران و صنعتگران ایرانی شایسته ستایش هستند

ایسنا/یزد دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مدیران و کارگران صنایع ایرانی که با تولید محصولات با کیفیت و به صرفه، با واردات و قاچاق کالاهای خارجی رقابت می‌کنند، شایسته ستایش هستند.

«محسن رضایی» عصر دیروز جمعه ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۹ ضمن بازدید از خط تولید هبلکس اردکان، از گروه کارخانجات شیشه اردکان بزرگترین کارخانه تولید شیشه فلوت در خاورمیانه نیز دیدن کرد و در میان جمعی از پرسنل این واحد گفت: از تلاش‌های مدیران و کارگرانی که برای سربلندی و استقلال اقتصادی ایران سرافراز تلاش می‌کنند، صمیمانه تشکر می‌کنم. مدیران و کارگران صنایع ایرانی که با تولید محصولات با کیفیت و به صرفه، با واردات و قاچاق کالاهای خارجی رقابت می کنند، شایسته ستایش هستند و دست شما را می بوسم که در خط مقدم جبهه بزرگ اقتصادی هستید.

وی افزود: دیروز پدران و برادران شما دشمن مسلح بیگانه را از خاک ایران بیرون کردند و امروز آن دشمن از جبهه اقتصاد در حال وارد کردن آسیب به سفره ها و زندگی خانواده های ایرانی است و این شما هستید که باید از منافع کشور و مردم ایران در جبهه بزرگ اقتصادی دفاع کنید.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دکتر محسن رضایی، این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تلاش، ابتکار، تخصص و دانش شما و غیرتی که در تولید محصولات با ارزش افزوده بالا به خرج می‌دهید، سرمایه بزرگ ایران در مقابله با توطئه دشمن است و انشاء الله در گام دوم انقلاب اسلامی، ایران بزرگ اقتصادی، با پشتوانه همت شما جوانان و دانش نخبگان ایرانی، تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز