کد خبر : 133127
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۶:۲۸

«کمبود» روغن داریم ولی «نبود» نداریم

«کمبود» روغن داریم ولی «نبود» نداریم

ایسنا/ایلام معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: هرچند در زمینه‌ی روغن با کمبود مواجه هستیم اما نبود نداریم. «سعید شریفی» در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه میزان روغنی که برای مصرف استان جذب کرده‌ایم ؛ به نسبت ضریب جمعیتی و در مقایسه با سایر استانها

«کمبود» روغن داریم ولی «نبود» نداریم

ایسنا/ایلام معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: هرچند در زمینه‌ی روغن با کمبود مواجه هستیم اما نبود نداریم.

«سعید شریفی» در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه میزان روغنی که برای مصرف استان جذب کرده‌ایم ؛ به نسبت ضریب جمعیتی و در مقایسه با سایر استانها مناسب است ، اظهار کرد: در ایام کمبود روغن ، 3 هزار تن ، روغن جذب کرده‌ایم که علاوه بر این میزان ، فروشگاه‌های بزرگ به صورت جداگانه اقدام به توزیع و جذب روغن کرده‌اند و در حال حاضر، هرچند با کمبود مواجه هستیم ولی با نبود مواجه نیستیم .

وی گفت: در حال حاضر ، در صد نقطه شهر ، به تدریج و به صورت محله محور در حال توزیع روغن هستیم و به زودی شاهد رفع این مشکل در سطح استان خواهیم بود.

معاون سازمان صمت استان تصریح کرد: بیشترین روغنی که برای استان جذب کرده‌ایم ، روغن مایع است، که علت آن نیز سیاست ستاد تنظیم بازارکشور مبنی بر اولویت و اشباع بازار از روغن مایع بوده و به دلیل ذائقه مردم استان در گرایش به مصرف روغن جامد این مشکل بیشتر احساس می‌شود.

شریفی در خصوص تامین روغن مورد نیاز صنف قنادان نیز تصریح کرد:روغن مورد نیاز این صنف ، از نوع خاص و از نوع روغن صاف ، مارگارین و کره‌ای است که با هماهنگی‌های انجام شده 225تن برای استان ، روغن سهمیه گرفته‌ایم که با هماهنگی اتحادیه مربوطه، توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: توسط اتحادیه قنادان مباشر برای جذب و توزیع روغن ،معرفی شده و روغن مورد نیاز به تدریج حذب و در بین قنادان توزیع خواهد شد و قنادان برای تامین روغن شیرینی شب عید، مشکل خاصی نخواهند داشت.

شریفی از مردم خواست از خرید بیش از حد نیاز  روغن خودداری کنند و مطمئن باشند در آینده نزدیک ، مشکل روغن چه در سطح استان و چه در سطح ملی رفع خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز