کد خبر : 133509
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

۳۰ گروه جهادی و ۱۰ گردان بیت المقدس به سیل زدگان خدمات رسانی کردند

۳۰ گروه جهادی و ۱۰ گردان بیت المقدس به سیل زدگان خدمات رسانی کردند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ۱۰ گردان از گردان های بیت المقدس همدان آماده خدمت رسانی و ۳۰ گروه جهادی شبانه روزی در کنار مدیران استان حضور داشتند.   به گزارش ایسنا، منطقه همدان، سردار مظاهر مجیدی عصر سه شنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان همدان، اظهار داشت: از دیروز سطح اب در

 ۳۰ گروه جهادی و ۱۰ گردان بیت المقدس به سیل زدگان خدمات رسانی کردند 
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ۱۰ گردان از گردان های بیت المقدس همدان آماده خدمت رسانی و ۳۰ گروه جهادی شبانه روزی در کنار مدیران استان حضور داشتند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، سردار مظاهر مجیدی عصر سه شنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان همدان، اظهار داشت: از دیروز سطح اب در گلستان پایین آمده که از استان ها کمک ها را جمع اوری کردیم و اقدام زیبایی که رخ داد ۳۰۰۰ گونی در ساعات اولیه سیل گلستان فراهم و به این استان ارسال کردیم. وی افزود: ۲۰۰۰ بیل، ۱۶۰۰ کلنگ، پلاستیک، ۶۰۰۰ کیلو مواد غذایی، ۱۵ هزار کنسرو دو تیم پزشکی، امبولانس، ۱۲ هزار بطری اب معدنی به مناطق سیل زده اعزام شده است.
 
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تاکید کرد: ماموریت راهیان نور در استان همدان با موفقیت انجام و ۱۱ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام و به سلامتی بازگشته اند.
 
وی ادامه داد: شب گذشته اولین محموله شامل مواد غذایی و کانکس به استان لرستان اعزام شده و اردوگاه شهید باکری در استان لرستان را در اختیار مردم قرار داده ایم.
 
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان نیز گفت: رودخانه حرم آباد یکی از نقاط حادثه خیز استان بود زیرا مدت ها این رودخانه خشک شده بود و امکان طغیان آن به دلیل پرشدن سد کلان ملایر وجود داشت از این رو از پاییز منطقه را پایش کردیم و نقاط حادثه خیز را لایروبی کردیم.
 
منصور ستوده افزود: ۲۰مورد تغذیه مصنوعی ایجاد و ۴۰ مورد بند انحرافی سرعت خسارت ها را به حداقل رساند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان نیز گفت: وضعیت بارش ها در بدترین شرایط برای وضعیت هوایی است به طوری که بارش ها از باران به برف تبدیل و باعث پاره شدن کابل های برق و شکستن تیرهای برق شد.
 
سید مهدی شهیدی تصریح کرد: شکسته شدن ۹۰ تیر برق و سقوط ۳ ترانسفورماتور از جمله اتفاقاتی بود که در سطح استان رخ داده و ۸۴ واحد عملیاتی برای رفع قطعی‌های برق فعال بودند که با اقدامات انجام شده خاموشی‌ها در روستاهای استان همدان کاهش یافته است.
 
وی ادامه داد: ۱۳۷ روستا در همدان با قطعی برق مواجه شدند و اکنون به جز یکی دو روستا تا شب همه روستاها برق دارند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز گفت: طی ۳۰ ساعت گذشته ۵۱۶ نیروی راهداری با ۱۸۵ دستگاه، ماشین آلات عملیات پاکسازی محورهای ارتباطی را انجام داده‌اند.
 
مصطفی پناهنده عنوان کرد: انسداد راه و محورهای مواصلاتی صورت نگرفته است و تنها در یک محور روستایی قله جوق و راستگویان مشکل وجود دارد.
 
وی ادامه داد: با توجه به احتمال طغیان رودخانه قره چای و مسدود شدن راه نهاوند، اکیپ‌هایی برای جلوگیری از وقوع این رخداد در آن محور مستقر شده‌است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز