کد خبر : 143342
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲

ازدحام در اورژانس بیمارستان رازی اهواز / خطر گسترش آلودگی از اورژانس‌ها

ازدحام در اورژانس بیمارستان رازی اهواز / خطر گسترش آلودگی از اورژانس‌ها

ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به روند افزایشی مراجعه بیماران و همراهان بیمار به اورژانس بیمارستان‌های اهواز گفت: ازدحام در اورژانس بیمارستان رازی اهواز یکی از معضلات ما است و این مساله، خطر آلودگی افراد را افزایش می‌دهد. دکتر فرهاد سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مردم

ازدحام در اورژانس بیمارستان رازی اهواز / خطر گسترش آلودگی از اورژانس‌ها

ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به روند افزایشی مراجعه بیماران و همراهان بیمار به اورژانس بیمارستان‌های اهواز گفت: ازدحام در اورژانس بیمارستان رازی اهواز یکی از معضلات ما است و این مساله، خطر آلودگی افراد را افزایش می‌دهد.

دکتر فرهاد سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مردم نباید از اسم کرونا ترس داشته باشند، اظهار کرد: با توجه به آلودگی بیمارستان حتی اگر فردی آلوده نباشد ممکن است با مراجعه به بیمارستان، در محیط بیمارستان مبتلا شود. یکی از مشکلات ما این است که یک بیمار با سه همراه به بیمارستان مراجعه می‌کند و در این شرایط، احتمال آلودگی بسیار افزایش می‌یابد و این افراد، دیگران را نیز آلوده می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ازدحام در اورژانس بیمارستان رازی اهواز یکی از معضلات ما است و این مساله، خطر آلودگی افراد را افزایش می‌دهد.

سلطانی بیان کرد: مردم باید در صورتی که تنگی نفس، بی‌اشتهایی شدید یا بی‌حالی شدید دارند به بیمارستان ها مراجعه کنند اما در صورت خفیف بودن علائم، تنها به درمانگاه‌های تنفسی مراجعه کنند تا پزشکان متخصص، بیماران را معاینه کنند و بیماران درمان لازم را دریافت کنند. در اهواز، درمانگاه کمیل، درمانگاه سازمان آب و برق خوزستان، درمانگاه شهید بقایی، درمانگاه فولاد، درمانگاه ولایت و درمانگاه حکیم پذیرای بیماران با علائم تنفسی هستند.

وی گفت: مردم باید به خودشان بیایند و بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند. در این شرایط باید جراحی‌های غیرضروری را نیز به تاخیر بیندازند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز