کد خبر : 144460
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۵۱

باشگاه نساجی: رفتار خلعتبری پهلوانانه بود

باشگاه نساجی: رفتار خلعتبری پهلوانانه بود

باشگاه نساجی در پیامی رفتار محمدرضا خلعتبری برای درخواست جدایی از باشگاه سپاهان و پیوستن به تیم زادگاهش را پهلوانانه قلمداد کرد. به گزارش ایسنا، نساجی برای ترمیم خط حمله خود به دنبال جذب محمدرضا خلعتبری، مهاجم کهنه‌کار و مازندرانی سپاهان بود. خلعتبری در واکنش به این پیشنهاد از مسوولان سپاهان خواست با جدایی او

باشگاه نساجی: رفتار خلعتبری پهلوانانه بود

باشگاه نساجی در پیامی رفتار محمدرضا خلعتبری برای درخواست جدایی از باشگاه سپاهان و پیوستن به تیم زادگاهش را پهلوانانه قلمداد کرد.

به گزارش ایسنا، نساجی برای ترمیم خط حمله خود به دنبال جذب محمدرضا خلعتبری، مهاجم کهنه‌کار و مازندرانی سپاهان بود. خلعتبری در واکنش به این پیشنهاد از مسوولان سپاهان خواست با جدایی او برای پیوستن به نساجی و کمک به این تیم برای بقا در لیگ برتر کمک کند تا به این شکل به تیم شهرش ادای دین کند اما مسوولان سپاهان با خواسته خلعتبری موافقت نکردند. بعد از این اتفاق این مهاجم در بازی با آلومینیوم اراک نیز موفق به گلزنی شد.

با این حال باشگاه نساجی در پیامی از رفتار خلعتبری تقدیر کرد و نوشت: «بدین‌وسیله از حسن نیت محمدرضا خلعتبری، بازیکن ارزنده مازندرانی تیم سپاهان اصفهان مبنی بر کمک به تیم زادگاهش “نساجی مازندران” کمال قدردانی را داریم و کمتر در فوتبال حرفه‌ای چنین رفتارهای پهلوانانه‌ای را سراغ داریم تا بازیکنی بخواهد برای کمک به تیم استانش به تیمی که در کورس قهرمانی قرار دارد، درخواست جدایی دهد.

باشگاه نساجی طی مذاکرات شفاهی و مکتوب با باشگاه سپاهان خواهان جذب خلعتبری بود اما بنا به هر دلیلی با این خواسته موافقت نشد. لذا بعد از مذاکرات دو طرف، هیچ‌گونه پیگیری از سوی باشگاه نساجی و ایجاد اختلال در تمرکز باشگاه اصفهانی نشده و نخواهد شد.

در پایان ضمن تشکر دوباره از بازیکن باغیرت مازنی برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت در ادامه راه لیگ داریم و باشگاه بزرگ نساجی و هواداران خونگرم مازندرانی حرکت پهلوانانه این عزیز را از یاد نخواهند برد.»

به گزارش ایسنا، نساجی در آخرین بازی خود در هفته هفدهم لیگ برتر با نتیجه دو بر یک مغلوب تراکتور شد و کماکان با ۱۰ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول و منطقه سقوط به لیگ دسته یک قرار دارد که باعث نگرانی هواداران تنها تیم شمالی حاضر در لیگ برتر شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز