کد خبر : 143646
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

مراسم بزرگداشت شهید صیادشیرازی در شیراز برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید صیادشیرازی در شیراز برگزار شد

مراسم بزرگداشت بیست و یکمین سالگرد شهادت صیادشیرازی، به میزبانی فرماندهی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، در شیراز برگزار شد. به گزارش ایسنا منطقه فارس، صبح چهارشنبه 21 فروردین، مراسم بیست و یکمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی و بزرگداشت شهید ذوالفقارنسب، در شیراز برگزار شد. عضو جامعه روحانیت شیراز در این

مراسم بزرگداشت بیست و یکمین سالگرد شهادت صیادشیرازی، به میزبانی فرماندهی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، صبح چهارشنبه 21 فروردین، مراسم بیست و یکمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی و بزرگداشت شهید ذوالفقارنسب، در شیراز برگزار شد.

عضو جامعه روحانیت شیراز در این مراسم، ارتش را بخشی از بنیان مرصوص در نظام جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد که ارتش در تمام دوران انقلاب، از استوانه‌های حفظ و اعتلای نظام و انقلاب اسلامی ایران بوده است.

حجت الاسلام خوشنویس با اشاره به حضور موفق و تاثیرگذار ارتش در غائله کردستان و دوران دفاع مقدس و سرکوب کردن حمله منافقان بعد از پایان جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: منافقان به دلیل شکست در حمله به ایران اسلامی، با ترور شهید صیاد شیرازی، به نوعی خواستند انتقام بگیرند.

او با بیان اینکه ارتش همواره در تمام صحنه‌ها حضوری چشمگیر و تاثیرگذار داشته است، همراهی نیروهای ارتش در امدادرسانی زلزله بم و کرمانشاه و سیل اخیر کشور به شکلی گسترده، گفت: ارتش به عنوان لشکر پاک خدا، تکیه گاه محکم انقلاب و نظام اسلامی ایران است.

خوشنویس در بخشی از سخنان خود با تصریح اینکه سپاه فرشته نجات ایران و حافظ انقلاب اسلامی است، اقدام دولت آمریکا در تروریست خواند سپاه پاسداران را محکوم و تاکید کرد که سران آمریکا و دشمنان نظام اسلامی عاملان 17 هزار ترور و منافقان و سرکرده خونخوار این گروهک را تروریست نمی‌خواند اما سپاه پاسداران را جزو گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد.

عضو جامعه روحانیت شیراز ارتش و سپاه را صمصام انقلاب نامید و تاکید کرد که دشمن ایران اسلامی آنانی هستند که پیرزن خونخوار و سفاک و سرکرده گروهک تروریست منافقین را به عنوان پرچم دار آزادی معرفی می‌کنند.

خوشنویس با تاکید بر ضرورت استقامت و پایداری در برابر عربده کشی‌های دشمنان خصوصا سران آمریکا، تصریح کرد که یک گلایه از سپاه و یک متلک به بسیج، لبخند را روی لبان دشمن نشانده و آنان را خوشحال می‌کند.

عضو جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه ایران امروز از قدرت‌های مطرح موشکی، علمی و هسته‌ای جهان محسوب می‌شود، تاکید کرد که به دلیل قدرتمند شدن ایران اسلامی، دشمن ترسیده است و تهدید می‌کند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم کتاب شیر زیتان، در خصوص شهید ذوالفقارنسب، از شهدای مدافع حرم ارتشی، رونمایی شد.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز