کد خبر : 146897
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸

استانداری هرمزگان از سرمایه‌گذاران حمایت خواهد کرد

استانداری هرمزگان از سرمایه‌گذاران حمایت خواهد کرد

استاندار هرمزگان با بیان اینکه فعالان اقتصادی بدانند عزم ما در حوزه‌ سرمایه‌گذاری راسخ و به هدف خود واقف هستیم، گفت: استانداری از سرمایه‌گذاران حمایت خواهد کرد و سایر دستگاه‌ها هم از این موضوع تبعیت می کنند. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، فریدون همتی در آیین اختتامیه همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان اظهار کرد:

استاندار هرمزگان با بیان اینکه فعالان اقتصادی بدانند عزم ما در حوزه‌ سرمایه‌گذاری راسخ و به هدف خود واقف هستیم، گفت: استانداری از سرمایه‌گذاران حمایت خواهد کرد و سایر دستگاه‌ها هم از این موضوع تبعیت می کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، فریدون همتی در آیین اختتامیه همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان اظهار کرد: ما هم همانند سرمایه‌گذاران معتقد به ترسیم نقشه پایدار برای توسعه هستیم و‌ در این راستا تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه، در این همایش در سایه تلاش و همدلی سعی کرده‌ایم پتانسیل و ظرفیت های بی‌نظیر استان را معرفی کنیم، افزود: تلاش کرده‌ایم اراده و برنامه‌های استان را در راستای تضمین سودآوری سرمایه‌گذار ترسیم کنیم و در این همایش ارائه دهیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه سرعت واگذاری اسناد بی‌نام، انعقاد مجوزها را در سریع ترین زمان ممکن ساخته است، تصریح کرد: در حوزه‌ تامین امنیت سرمایه‌گذاری، با ارائه سند میثاق اجتماعی سرمایه‌گذاران از پشتوانه‌ مدیران و مردم برخوردار هستند.

همتی با بیان اینکه فعالان اقتصادی بدانند عزم ما در حوزه‌ سرمایه‌گذاری راسخ و به هدف خود واقف هستیم، عنوان کرد: برنامه های استان دارای پشتوانه علمی است؛ استانداری از سرمایه‌گذاران حمایت خواهد کرد و سایر دستگاه‌ها هم از این موضوع تبعیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما در این همایش در سایه ‌تلاش و همدلی سعی کردیم پتانسیل و ظرفیت‌های بی‌نظیر هرمزگان را به زنجیره اقتصاد ملی پیوند دهیم.

استاندار هرمزگان بیان کرد: در حوزه سود سرمایه فرصت‌های سرمایه‌گذاری  در پنل‌های تخصصی معرفی شد و برای اولین بار مدل توسعه بی نام که بروکراسی اداری را کاهش می دهد، رونمایی شد.

همتی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی برای هدفگذاری توسعه ای استان و فراخوان پذیرش سرمایه گذاران در حال تلاش هستند، اضافه کرد: 240 تفاهم نامه از میان ۵۰۰ طرح ارائه شده در پنل‌های این همایش به امضا رسید که  بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان منابع سرمایه‌گذاری این طرح ها است.

وی ابراز کرد: امیدوارم این همایش زمینه ساز تحرک اقتصادی در سال رونق تولید بوده و سرمایه گذاران پیام آور صلح، همدلی و همراهی کشورمان به سایر کشورها باشند.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز