کد خبر : 147252
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۳۰

افرادی که به فکر خدمت به مردم هستند صداقت دارند

افرادی که به فکر خدمت به مردم هستند صداقت دارند

ایسنا/تهران خطیب جمعه شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: افرادی که به فکر خدمت به مردم هستند و از پست و مقامشان سواستفاده نمی کنند با وفاداری و صداقت خدمت می کنند.   حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: افرادی که

افرادی که به فکر خدمت به مردم هستند صداقت دارند

ایسنا/تهران خطیب جمعه شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: افرادی که به فکر خدمت به مردم هستند و از پست و مقامشان سواستفاده نمی کنند با وفاداری و صداقت خدمت می کنند.

 

حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: افرادی که به فکر خدمت به مردم هستند نه اختلاس و سو استفاده از پست و مقام، صداقت دارند و با وفاداری و صداقت خدمت می‌کنند. از نمونه‌های رعایت تقوا سپردن مسئولیت ها به افراد لایق و شایسته است.

قدوسی نژاد با اشاره به مشکلات اقتصادی و عدم نظارت و سو تدبیر و گرانی‌های لجام گسیخته گفت: متأسفانه هر روز نرخها بالا می‌رود، آیا پیام شهدا این است ؛ در این برهه باید مردم کمک و ایثار کنند هرکس گرسنه ای را سیر و تشنه ای را سیراب کند عمل صالح انجام داده است و در این خصوص باید به سیره معصومین اقتدا کنیم و برای کمک به فقرا و محرومین و ایتام بشتابیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت شهرستان ورامین با اشاره به هفته درختکاری یادآور شد: باید به این اصل به عنوان یک سنت ارزشمند اهمیت بدهیم و در نظر داشته باشیم که امیر المومنین هزاران درخت را در کوفه کاشتند و مقام معظم رهبری نیز به انجام این مهم تاکید دارند.

خطیب جمعه ورامین تاکید کرد: فضای مجازی شاهد لجام گسیختگی فرهنگی و تخریب فکر و اخلاق است و در این راستا باید خانواده‌ها مراقب باشند اگر چه متأسفانه شاهد بی توجهی مسئولان امر در این رابطه هستیم.

قدوسی نژاد با تاکید بر اینکه مسئولان باید بیشتر به مردم خدمت کرده و صداقت داشته باشید، افزود: مگر ما قانون نداریم، کجاست نظارت‌ها، اگر چه مردم ما بخاطر شهدا به زانو در نمی آیند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: مردم باید در انتخابات ۲۸ خرداد درست انتخاب کنند و اگر در انتخاب کوتاهی شود ، مسئول خواهیم بود ؛ لذا مهم است که هم شرکت کنیم و هم درست انتخاب کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز