کد خبر : 147383
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۴۵

سیستان و بلوچستان پیشرفت و موفقیت های امیدآفرین داشته است

سیستان و بلوچستان پیشرفت و موفقیت های امیدآفرین داشته است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان در همه بخش‌ها نسبت به سالهای گذشته پیشرفت و موفقیت های امیدآفرین داشته است. به گزارش ایسنا احمدعلی موهبتی در مراسم افتتاح ۹۳ طرح شهرداری زاهدان افزود: شهرداری ها باید در کنار توجه به توسعه فضای سبز، بهسازی و آسفالت معابر و پروژه‌های عمرانی، به

سیستان و بلوچستان پیشرفت و موفقیت های امیدآفرین داشته است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان در همه بخش‌ها نسبت به سالهای گذشته پیشرفت و موفقیت های امیدآفرین داشته است.

به گزارش ایسنا احمدعلی موهبتی در مراسم افتتاح ۹۳ طرح شهرداری زاهدان افزود: شهرداری ها باید در کنار توجه به توسعه فضای سبز، بهسازی و آسفالت معابر و پروژه‌های عمرانی، به توسعه فرهنگی و اجتماعی نیز توجه کنند و همه توسعه را در همه ابعاد در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: تاثیر اقدامات و عملکرد شهرداری‌ها نسبت به سایر سازمانها و دستگاه ها متفاوت است زیرا اگر شهرداری‌ها پویا باشند باعث پویایی بقیه بخش‌های جامعه نیز می‌شوند.

استاندار سیستان وبلوچستان افزود: شهر زاهدان در آستانه جهش است که این موضوع حاصل هم‌افزایی و مشارکت همه حوزه‌ها مانند اعضای شورای اسلامی شهر، پیمانکاران، شهردار و پرسنل شهرداری و سایر دستگاه ها است.

موهبتی با اشاره به ۳برابر شدن بودجه شهرداری زاهدان، اقدامات این شهرداری را نسبت به سال گذشته به ویژه در حوزه توجه به حاشیه شهر و ارائه خدمات به مناطق حاشیه‌نشین زاهدان غیر قابل قیاس دانست.

وی تصریح کرد: طی این دوسال اخیر در جاهایی که دیر تصمیمی، بی تصمیمی و بد تصمیمی در حاشیه شهرها ایجاد اشکال کرده بود و باعث شده بود استخوان لای زخم چرکین شود، تلاش شد در همه مناطق به ویژه حاشیه شهر زاهدان و شهرکهای اطراف با یک اقدام خوب و لحاظ شدن آن در طرح جامع شهر زاهدان، توزیع خدمات به صورت عادلانه محقق شود و ساکنین این مناطق و شهرک‌ها از خدمات شهری برخوردار شوند.

وی ساماندهی حاشیه نشینی در شهر زاهدان را نتیجه هماهنگی و اقدامات خوب همه دستگاه‌های متولی بیان داشت و ابراز امیدواری کرد با ادامه تعامل و همکاری این دستگاه‌ها هرچه سریعتر ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و رفع معضل حاشیه نشینی در شهرهای استان برطرف شود.

استاندار با اشاره به بودجه شهرداریهای استان، گفت: همه بودجه شهرداری‌های استان، ۱۲۵۴ میلیارد تومان بوده است که این رقم در مقایسه با بودجه شهرداری مشهد، یک بیستم است که بیانگر فاصله معنادار عملکردی با شهرداریهای برخوردار است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هم در این مراسم با ارائه گزارشی از وضعیت شهرداری های استان، گفت: در حال حاضر در استان ۵۰ نقطه شهری داریم که در ۴۹ شهر استان شهرداری تاسیس شده است که با سکونت یک میلیون و ۳۶۶هزار نفر در شهرها، بیش از ۵۰درصد جمعیت استان در شهرها ساکن هستند.

سعیدرضا سارانی بودجه اختصاص داده شده به شهرداری‌های استان در سال ۹۹ را هزار و ۲۵۴میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: ۵۰درصد این مبلغ در حوزه‌های عمرانی هزینه شده است.

وی همچنین کمک های اعتباری انجام شده به شهرداری‌های استان را ۳۵۶میلیارد تومان برشمرد و گفت: طی ده ماهه سال جاری این مبلغ ۱۰ درصد افزایش داشته است.

گفتنی است؛ در این مراسم بیش از ۹۳پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری زاهدان و پروژه بهسازی ورودی محور غرب شهر زاهدان، شامل عملیات عمرانی و بارگذاری فضای سبز به عنوان نماینده سایر پروژه های شهرداری با اعتباری بالغ بر ۵۵۸میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز