کد خبر : 147317
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۳۸

هر ساله 10 هزار اصله نهال در دانشگاه رازی کاشته می‌شود

هر ساله 10 هزار اصله نهال در دانشگاه رازی کاشته می‌شود

ایسنا/کرمانشاه رئیس دانشگاه رازی از افزایش چندبرابری توسعه فضای سبز در این دانشگاه طی سالهای اخیر خبرداد و گفت: هر ساله 10 هزار اصله نهال در دانشگاه رازی کاشته می شود. دکتر محمدابراهیم اعلمی ال آقا در آغازین روز هفته درختکاری در مراسمی که با عنوان پویش “همکاشت، یک نهال، یک زندگی” با حضور استاندار و

هر ساله 10 هزار اصله نهال در دانشگاه رازی کاشته می‌شود

ایسنا/کرمانشاه رئیس دانشگاه رازی از افزایش چندبرابری توسعه فضای سبز در این دانشگاه طی سالهای اخیر خبرداد و گفت: هر ساله 10 هزار اصله نهال در دانشگاه رازی کاشته می شود.

دکتر محمدابراهیم اعلمی ال آقا در آغازین روز هفته درختکاری در مراسمی که با عنوان پویش “همکاشت، یک نهال، یک زندگی” با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استانی، امروز(15 اسفند) در این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به افزایش قابل توجه توسعه فضای سبز در دانشگاه رازی، اظهار کرد: ظرف هفت سال گذشته فضای سبز دانشگاه را از 15 هکتار به 100 هکتار رسانده ایم.

وی به کاشت 105 هزار اصله درخت طی این مدت در دانشگاه رازی اشاره کرد و افزود: سال 1392 تعداد 15 هزار اصله نهال در این دانشگاه وجود داشت، اما اکنون این تعداد به 120 هزار اصله نهال افزایش پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه رازی با تاکید براینکه این دانشگاه نسبت به توسعه فضای سبز  اهتمام جدی دارد، اعلام کرد: هر ساله 10 هزار اصله نهال در این دانشگاه کاشت می شود.

وی خاطرنشان کرد: از جهت آبیاری نیز تلاش کرده ایم تا این فرآیند بصورت سیستمیک باشد و مسائل محیط زیستی را رعایت کنیم، بنابراین آبی که برای آبیاری فضای سبز استفاده می کنیم، آب شرب نیست و بازیافت آب مصرفی دانشگاه است.

اعلمی آل آقا اعلام کرد: هرچقدر که اعتباراتمان را در زمینه توسعه فضای سبز تقویت کنیم، می توانیم اقدامات بیشتری را در دستور کار قرار دهیم.

در ادامه این مراسم انشاالله کولانی مدیرکل منابع طبیعی استان بااشاره به آغاز هفته درختکاری، اظهار کرد: طی این هفته هشت برنامه مهم را اجرا خواهیم کرد.

به گفته این مسئول در هفته درختکاری 550 هزار اصله نهال توسط منابع طبیعی، همیاران، بهره برداران، سمن ها و…. در سطح استان کشت می شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان اضافه کرد: همچنین فردا(شنبه) پروژه آبخیزداری در روستای بوژان به عنوان دورترین منطقه محروم استان با اعتبار 20 میلیارد تومان آغاز خواهد شد که این اقدام به منظور جلوگیری از وقوع سیل، فرسایش و رسوبات خاک، حفظ آب و نفوذ آن به زمین انجام می گیرد.

در مراسم جشن درختکاری در دانشگاه رازی 250 اصله نهال کاشته شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز