کد خبر : 148187
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹

امیدواریم روزی برسد که فرقی بین هنر سنتی و هنر دیجیتال نباشد

امیدواریم روزی برسد که فرقی بین هنر سنتی و هنر دیجیتال نباشد

ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز تاکید کرد: امیدواریم روزی برسد که فرقی بین هنر سنتی و هنر دیجیتال نباشد. محمد علی کی‌نژاد، روز پنجشنبه ۱۴ اسفند، در مراسم مجازی اختتامیه دومین همایش ملی هنرهای دیجیتال، اظهار کرد: هر کجا که استانداردهای لازم برای برگزاری این همایش را به ویژه در شرایط کرونایی داشته باشد، می‌تواند

امیدواریم روزی برسد که فرقی بین هنر سنتی و هنر دیجیتال نباشد

ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز تاکید کرد: امیدواریم روزی برسد که فرقی بین هنر سنتی و هنر دیجیتال نباشد.

محمد علی کی‌نژاد، روز پنجشنبه ۱۴ اسفند، در مراسم مجازی اختتامیه دومین همایش ملی هنرهای دیجیتال، اظهار کرد: هر کجا که استانداردهای لازم برای برگزاری این همایش را به ویژه در شرایط کرونایی داشته باشد، می‌تواند آن را برگزار کند.

وی ادامه داد: شرایط کرونایی، نمونه‌ای برای جهان متقاضی صنعت و هنر دیجیتال است.

دبیر دومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال هم در ادامه این مراسم به ضرورت و اهمیت هنر و اقتصاد دیجیتال در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: کرونا، ضرورت پرداختن به فضای مجازی را گوشزد می‌کند و حمایت از هنر دیجیتال و فضای رسانه‌ای در قالب زیباشناسی هم به همین منظور مورد توجه قرار گرفته است.

سید علی فارغ ادامه داد: وزارت علوم به عنوان خانواده بزرگی از نظام آموزشی کشور، تلاش دارد تا از حوزه‌ی گسترده و کلیدی هنر و با توجه به ظرفیت‌های موجود و با این نگاه که امروزه بخش مهمی از فعالیت‌ها و اقداماتی که می‌توانند مخاطبان بیشتری را با خود داشته باشند، در بستر مجازی شکل می‌گیرد، به بیان و توضیح مسایل اجتماعی و فرهنگی بپردازد.

وی افزود: اولین جشنواره هنرهای دیجیتال، سال گذشته برگزار شده و امسال دانشگاه هنر اسلامی تبریز که دارای پتانسیل خوبی در این حوزه است، برگزاری دور دوم را بر عهده گرفته و این دانشگاه برای ایجاد دبیرخانه دائمی هنرهای دیجیتال، اعلام آمادگی می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه دیری نخواهد گذشت که هنر دیجیتال، بازگشت سرمایه و جبران هزینه را در پی خواهد داشت، گفت: اقتصاد دنیا به جز اقتصاد دیجیتال در شرایط کرونایی افول قابل توجهی داشته، اما با وجود شرایط اقتصادی ناشی از کرونا در دنیا، اقتصاد مبتنی بر رسانه و فضای مجازی به عنوان یکی از ۱۰ اقتصاد برتر دنیا مطرح شده است.

معاون پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر تبریز افزود: وزارت علوم و سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در حمایت از این جشنواره‌ها، هوشمندی به خرج می‌دهند و این برنامه‌ها منجر به کسب و کارهای خلاق جدید و موثر در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز