کد خبر : 148855
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷

انتظار است جوانان بر آرمان های انقلاب استقامت کنند

انتظار است جوانان بر آرمان های انقلاب استقامت کنند

ایسنا/کرمان معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: نسل جوان موفقیت های چشمگیری برای آرمان های تمدن ساز نظام خواهند داشت؛ نسل جوان ما نسل انقلابی است که در بیانیه گام دوم انتظار می رود وظیفه استقامت بر آرمان های انقلاب را داشته باشند زیرا جوانان آرمان گرا هستند. “زهرا عابدینی” امروز 14 اسفندماه

انتظار است جوانان بر آرمان های انقلاب استقامت کنند

ایسنا/کرمان معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: نسل جوان موفقیت های چشمگیری برای آرمان های تمدن ساز نظام خواهند داشت؛ نسل جوان ما نسل انقلابی است که در بیانیه گام دوم انتظار می رود وظیفه استقامت بر آرمان های انقلاب را داشته باشند زیرا جوانان آرمان گرا هستند.

“زهرا عابدینی” امروز 14 اسفندماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان با محورت هویت دینی و ملی اظهار کرد: بیانیه گام دوم، نظریه نظام انقلابی است و با تاکید بر مشارکت جوانان تحقق پیدا می کند و راهکاری برای تمدن نوین اسلامی است و این راهکار جوانان هستند.

وی افزود: جوانان هستند که باید انقلاب را وارد مرحله تمدن سازی و تمدن نوین اسلامی کنند و مخاطب مقام معظم رهبری در بیانیه، جوانان هستند.

عابدینی با اشاره به اینکه روح اصلی بیانیه امید است و باید این امید توسط جوانان رقم بخورد، تصریح کرد: ظرفیتی که 40 سال انقلاب را به این مرحله رسانده باید انقلاب را تحویل جوانان بدهد و در بیانیه گام دوم انقلاب آینده را متعلق به جوانان امروز می بیند.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) تاکید داشتند حفظ انقلاب از خود انقلاب مهم تر است و اگر قرار است آینده و چشم انداز روشنی برای انقلاب رقم بزنیم، همه نگاه ها به سمت جامعه جوان کشور است زیرا جوانان سرمایه اصلی کشور هستند که با فعالیت و حضور پرشور و نشاط می توانند به سرمایه انسانی کشور تحرک و کیفیت ببخشند.

معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: اگر به درستی این کیفیت و تحرک مدیریت شود، نسل جوان موفقیت های چشمگیری برای آرمان های تمدن ساز نظام خواهند داشت؛ نسل جوان ما نسل انقلابی است که در بیانیه گام دوم انتظار می رود وظیفه استقامت بر آرمان های انقلاب را داشته باشند زیرا جوانان آرمان گرا هستند.

وی افزود: بنده بر این باور هستم در 40 سال اخیر همه مسئولیت های اصلی کشور به عهده جوانان بوده حتی اگر جوانان در جاهایی دیده نشده و بستر برای حضور آنها فراهم نبوده است.

عابدینی با اشاره به اینکه روحیه تحرک پذیر جوانان از هر مانعی عبور می کند، گفت: روحیه پرتلاش و پرنشاط جوانان سرمایه اصلی آنهاست.

وی تصریح کرد: حضور ما در استان کرمان برای مشارکت تشکل ها در چارچوب نهادهای اجتماعی بود و اگر قرار است جوانان در کشور ایفاگر نقش های مهم باشند باید الزاماتی برای حضور آنها در نظر گرفته شود و مهم ترین الزام این است که مسئولان و جامعه، باید جوانان را باور کنند.

معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: هویت جوانان در پرتو باورپذیری نسبت به حضور آنها در جامعه است و اگر جامعه و مسئولان پذیرای ظرفیت تحول آفرینی جوانان در نظام اقتصادی فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نباشد، مانع بزرگی برای مشارکت جوانان خواهد بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز