کد خبر : 148261
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

با متجاوزان منابع طبیعی برخورد جدی شود

با متجاوزان منابع طبیعی برخورد جدی شود

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شوط گفت: ایجاد سازمان های مردم نهاد در راستای فرهنگ سازی و آگاهی رسانی، گامی مهم در راستای صیانت از اراضی عمومی است. حسن عبدالهی اصل امروز ۱۴ اسفند  در آیین گرامیداشت هفته منابع طبیعی که در محل فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت، توسعه یافتگی هر کشور را در حفظ و حراست از

با متجاوزان منابع طبیعی برخورد جدی شود

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شوط گفت: ایجاد سازمان های مردم نهاد در راستای فرهنگ سازی و آگاهی رسانی، گامی مهم در راستای صیانت از اراضی عمومی است.

حسن عبدالهی اصل امروز ۱۴ اسفند  در آیین گرامیداشت هفته منابع طبیعی که در محل فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت، توسعه یافتگی هر کشور را در حفظ و حراست از منابع طبیعی دانسته و خواستار جدیت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در حفظ وحراست ازمنابع طبیعی شد.

فرماندار شهرستان با تاکید بر فرهنگ سازی جدی در این حوزه در تمامی اقشار جامعه گفت: منابع طبیعی ثروت عمومی است و همه باید تلاش کنند تا این ثروت ملی حفظ شده و به نسل های آینده انتقال داده شود.

عبدالهی اصل منابع طبیعی شوط را ذخیره استراتژیک شهرستان برای نسل آینده دانست و خاطر نشان کرد: حفظ و صیانت از منابع طبیعی نه تنها وظیفه دولت بلکه وظیفه و تکلیفی بر دوش آحاد ملت است.

وی با تاکید بر لزوم جدیت در برخورد با متخلفان و متجاوزان به املاک ملی و عمومی تصریح کرد: هیچ شخص، نهاد، دستگاه و ارگانی فراتر از قانون نیست و هر تخلفی در حوزه منابع طبیعی باید با جدیت پیگیری شود.

فرماندار شوط ایجاد سازمان های مردم نهاد در راستای فرهنگ سازی و اگاهی رسانی را گامی مهم در راستای صیانت از اراضی عمومی دانست و یادآور شد: شوط از جوانان فعال، پویا و دلسوزی در این زمینه برخوردار است که می توانند کمک شایانی به این نهاد داشته باشند.

عبدالهی با اشاره به ایجاد و احداث ۲۱ سدهای آبخیزداری در سطح شهرستان، گفت: حفظ مراتع و بهبود وضعیت ذخایر آبی در کنار توسعه پوشش گیاهی از جمله نتایج اجرای طرح‌های آبخیزداری در این منطقه به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز