کد خبر : 149317
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴

تاکید بر تجهیز کلانتری‌ها و پاسگاه ها به فناوری های نوین

تاکید بر تجهیز کلانتری‌ها و پاسگاه ها به فناوری های نوین

رئیس پلیس پیشگیری استان با تاکید بر تجهیز کلانتری‌ها و پاسگاه ها به فناوری های نوین، گفت: طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در ارتقاء کیفیت و توان ارائه خدمات انتظامی به شهروندان تاثیرگذار است . به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، سرهنگ “مهرداد علی‌محمدی” ، با اشاره به لزوم اجرای قانون در کلانتری ها و پاسگاه ها ،

رئیس پلیس پیشگیری استان با تاکید بر تجهیز کلانتری‌ها و پاسگاه ها به فناوری های نوین، گفت: طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در ارتقاء کیفیت و توان ارائه خدمات انتظامی به شهروندان تاثیرگذار است .

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، سرهنگ “مهرداد علی‌محمدی” ، با اشاره به لزوم اجرای قانون در کلانتری ها و پاسگاه ها ، اظهار کرد: قانون، فصل الخطاب نیروی انتظامی و پایبندی به اجرای آن در کلانتری ها و پاسگاه ها از اولویت های پلیس پیشگیری است .

رئیس پلیس پیشگیری استان افزود: کمیسیون تحول کلانتری ها و پاسگاه های نیروی انتظامی عمیقا رعایت حقوق شهروندی در کلانتری ها و پاسگاه ها و نیز حقوق متهمان را باور دارد و برای تحقق آن از همه ظرفیت ها خصوصا فناوری های نوین استفاده می کند .

وی افزود: همچنین برای آگاهی از کیفیت، وضعیت ارائه خدمات، میزان رضایتمندی و دیدگاه مراجعه کنندگان، مرکز پایش در ستاد پلیس پیشگیری استان راه اندازی شده تا با برقراری تماس با مراجعان به کلانتری‌ها این اطلاعات استخراج شود .

این مقام انتظامی یادآور شد: ماموریت اصلی کمیسیون  تحول کلانتری ها و پاسگاه های نیروی انتظامی، ایجاد تغییر و تحول محسوس و ملموس در حوزه کلانتری ها‌ و پاسگاه‌ها با بهره مندی از زیرساخت های مناسب فناوری های نوین برای هوشمندسازی این رده ها است و موفقیت در این زمینه نیازمند نگاه ویژه مسئولان برای تامین نیروی انسانی مجرب و ملزومات پلیس است .

وی تصریح کرد: پلیس اعتقاد دارد، توجه بیشتر به معیشت و منزلت اجتماعی همکاران خدمت‌گزار در کلانتری‌ها و پاسگاه ها در روند فعالیت‌های صادقانه و فداکاری آنها در راستای خدمتگذاری به مردم نقش اساسی دارد که این فرآیند در افزایش شأن اجتماعی پلیس در جامعه و ایجاد اعتماد شهروندان به این نیروی تلاشگر تاثیرگذار است .منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز