کد خبر : 149459
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵

راه‌اندازی کانون‌های تربیتی در محلات حاشیه‌نشین و محروم خوزستان

راه‌اندازی کانون‌های تربیتی در محلات حاشیه‌نشین و محروم خوزستان

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به شکل گرفتن شخصیت انسان در سنین مدرسه و اهمیت توجه به این مساله، گفت: قرار شد کانون های تربیتی محله در جاهایی که مسجد وجود دارد تشکیل نشود اما در مناطق حاشیه نشین و محروم این کانون‌ها راه اندازی شود؛ در این کانون‌ها نهادهای مدنی مردمی و صاحب نظران فعال

راه‌اندازی کانون‌های تربیتی در محلات حاشیه‌نشین و محروم خوزستان

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به شکل گرفتن شخصیت انسان در سنین مدرسه و اهمیت توجه به این مساله، گفت: قرار شد کانون های تربیتی محله در جاهایی که مسجد وجود دارد تشکیل نشود اما در مناطق حاشیه نشین و محروم این کانون‌ها راه اندازی شود؛ در این کانون‌ها نهادهای مدنی مردمی و صاحب نظران فعال هستند.

قاسم سلیمانی دشتکی امروز (۱۳ اسفند) در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ما باید برای مسکن، منطقه ای را برای فرهنگیان پیدا کنیم که مناسب باشد چراکه معلم ها انسان ساز هستند و به نظر می رسد که بهترین مکان را باید برای مسکن آنها در نظر بگیریم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به ثبت نام ۱۲ هزار نفر برای مسکن فرهنگیان افزود: مصوب شد که مدیرکل راه و شهرسازی دو کار انجام دهد؛ تکلیف زمین هایی که مربوط به آموزش و پرورش بود را حداکثر تا پایان این ماه مشخص کند و زمین های مرغوب در هر نقطه از شهر را به ما معرفی کنند. همچنین از بنیاد مسکن درخواست داریم که قیمت تمام شده کمتر باشد و مازاد واحدهای مسکن را به ما واگذار کند.

استاندار خوزستان با اشاره به راه اندازی کانون تربیتی محله، تصریح کرد: قرار شد کانون های تربیتی محله در جاهایی که مسجد وجود دارد تشکیل نشود اما در مناطق حاشیه نشین و محروم این کانون‌ها راه اندازی شود. در این کانون‌ها نهادهای مدنی مردمی و صاحب نظران فعال هستند.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات راه اندازی کانون‌های تربیتی، ادامه داد: منظور از راه اندازی کانون‌های محله به محله این است که می‌خواهیم یک محیط پاک و به دور از مشکلات راه‌اندازی شود. انجمن‌های شناخته شده و مورد تایید مردمی یکی از بهترین نیروهای مرجع هستند و نهادهایی که فرهنگی هستند را می توان در این امر دخیل کرد.

قاسمی‌دشتکی با اشاره به راه‌اندازی کانون‌هایی در مناطق حاشیه ای و محروم، یادآور شد: فرهنگ اسلامی و قرآنی باید ترویج شود چون دانش آموزان در سن رشد هستند و شخصیت انسان در این سنین شکل می‌گیرد.

استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: دستور سوم جلسه در خصوص استعدادهای درخشان و المپیادی ها بود؛ قرار شد شهریه حداقل ۴۰ هزار تومان در ساعت پرداخت شود و مصوب شده که دانش آموزان حدود ۵۰ درصد هزینه را متناسب با وضعیت خود، پرداخت کنند و ۵۰ درصد مابقی را استان تقبل می کند تا افرادی که بضاعت کمتری دارند و نیازمند هستند برای ادامه تحصیل مشکل پیدا نکنند.

به گزارش ایسنا، همچنین کوروش مودت، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، با اشاره به شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز در المپیاد علمی دانش آموزی سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: امسال دو مدال طلا، سه نقره و یک برنز توسط دانش آموزان خوزستانی در سطح کشور کسب شد و تعدادی از این دانش آموزان به مسابقات بین المللی راه پیدا کردند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز