کد خبر : 148125
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

سفرهای نوروزی مسئولانه و ایمن انجام خواهد شد

سفرهای نوروزی مسئولانه و ایمن انجام خواهد شد

ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: سفرهای نوروزی مسئولانه و ایمن با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد. ولی تیموری در دیدار با استاندار خراسان رضوی با بیان این مطلب اظهار کرد: در جلسه ۵۵ ستاد ملی کرونا انجام سفرهای نوروزی از طریق تور یا رزرو مکان اقامت در مراکز

سفرهای نوروزی مسئولانه و ایمن انجام خواهد شد

ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: سفرهای نوروزی مسئولانه و ایمن با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

ولی تیموری در دیدار با استاندار خراسان رضوی با بیان این مطلب اظهار کرد: در جلسه ۵۵ ستاد ملی کرونا انجام سفرهای نوروزی از طریق تور یا رزرو مکان اقامت در مراکز اقامتی مجاز امکان‌پذیر است.

وی افزود: پروتکل‌هایی برای هر کدام از تاسیسات گردشگری تعریف و وظایف هر کدام نیز برای رعایت این پروتکل‌ها مشخص شده و این تاسیسات آموزش‌های لازم در این زمینه را فرا گرفته‌اند.

تیموری ادامه داد: با انجام سفرهای نوروزی فضا و روحیه مردم کمی تغییر خواهد کرد، البته عادی انگاری نخواهد شد و پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به حمایت‌های انجام شده برای حفظ اشتغال و فعالیت گردشگری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: تاسیسات گردشگری کشور بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان خسارت دیده‌اند و اگر چه حمایت‌هایی با پرداخت تسهیلات، امهال تسهیلات، مالیات و حق بیمه کارفرما انجام شده است، اما بزرگ‌ترین کمک این است که گشایش‌هایی داشته باشیم.

معاون گردشگری وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اقتصاد استان و به خصوص مشهد وابسته به حضور زائر و گردشگر است و باید با پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل رعایت شود.

همکاری مردم و کنترل‌های مدیریتی، دلیل شرایط مناسب استان در زمینه کرونا است

استاندار خراسان رضوی هم‌چنین در این جلسه اظهار کرد: اقتصاد استان خراسان رضوی وابسته به زیارت بوده و گردشگری استان نیز مبتنی بر زیارت است.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به شرایط کرونا در استان اضافه کرد: به دلیل کنترل‌های مدیریتی و همکاری خوبی که از سوی مردم صورت گرفته، تقریبا شرایط خراسان رضوی در پیشگیری و مقابله با کرونا مناسب است.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، وی ادامه داد: آستان قدس رضوی پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل در حرم مطهر رضوی رعایت و برای اجرای پروتکل‌ها هزینه می‌کند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: شرایط تاسیسات گردشگری مشهد متفاوت از دیگر شهرهای کشور است و باید حمایت‌های ویژه‌ای از این استان صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز