کد خبر : 148554
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

ضرورت مدیریت استراتژیک و متمرکز صنعت برق برای عبور از پیک 98

ضرورت مدیریت استراتژیک و متمرکز صنعت برق برای عبور از پیک 98

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر گفت: مدیریت استراتژیک و متمرکزصنعت برق برای عبور از پیک 98 ضروری است. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، فرهاد شبیهی در دومین جلسه هماهنگی برای گذر از پیک بار تابستان سال 1398 و تلاش در راستای تحقق برنامه های صنعت برق کشور که با حضور مدیران عامل شرکت های توزیع نیروی

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر گفت: مدیریت استراتژیک و متمرکزصنعت برق برای عبور از پیک 98 ضروری است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، فرهاد شبیهی در دومین جلسه هماهنگی برای گذر از پیک بار تابستان سال 1398 و تلاش در راستای تحقق برنامه های صنعت برق کشور که با حضور مدیران عامل شرکت های توزیع نیروی برق استان های مرکزی، همدان و لرستان در محل سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی  برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: مدیریت مطلوب بار با استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود با تدابیر و برنامه ریزی دقیق بنا بر تمهیدات وزارت نیرو و توانیر و تامین نیاز مصرف ذینفعان در زمان تقاضا، هدف اصلی ماست.

وی بیان کرد: با توجه به آسیب های گسترده شبکه برق در استان لرستان و سایر مناطق در سیل اخیر بر اساس اولویت ها و حساسیت های موجود در شبکه برق، اجرای پروژه های ظرفیت سازی قبل از پیک بار مهم است.

شبیهی، تمرکز بر رویت پذیری مصرف مشترکین پرمصرف در شرکت های توزیع و برق منطقه ای را ضروری دانست و افزود: تهمیداتی باید از سوی شرکت برق منطقه ای اتخاذ شود تا شرکت های توزیع بتوانند فیدرها را رصد کنند و همچنین شرکت های توزیع باید با تدابیر لازم و نصب کنتورهای هوشمند بتوانند مصرف مشترکین پرمصرف و دستگاه های اجرایی را رصد و کنترل کنند.

وی بر نظارت رعایت الگوی مصرف در مساجد و مدارس توسط شرکت های توزیع برق  تاکید کرد .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر با بیان اینکه اجرای طرح های تشویقی ویژه صنایع و کشاورزی در سال 98 همچنان اجرا می شود، افزود: تمام تلاش صنعت برق گذر از تابستان بدون خاموشی است.

وی برمقاوم سازی تاسیسات برق و ایجاد  ظرفیت بویژه در استان لرستان برای گذر از پیک 98 تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم گفت: امیداوریم با هماهنگی، همدلی و مدیریت مصرف به سمت عرضه و تقاضا و مدیریت بار صنایع در استان، بتوانیم از پیک بار 98 به خوبی عبور کنیم.

محمد اله داد افزود: تلاش همه کارکنان صنعت برق برای پایایی شبکه برق در سیل اخیر به ویژه در استان لرستان که موجبات خسارات قابل توجهی به صنعت برق شد مثال زدنی است.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با انجام برنامه های طرح ریزی شده و استفاده حداکثری از پتانسیل های موجود برای گذر از پیک تلاش می کند.

اله داد بیان کرد: مدیریت مصرف فراتر از پیک‌بار تابستان است و این مدیریت مصرف در تمام طول سال انجام شود.

“شهیدی” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در این جلسه به تشریح برنامه‌های شرکت توزیع برق استان در خصوص کنترل بار مشترکین کشاورزی در راستای کاهش پیک بار سال 98 پرداخت و افزود: 40 درصد مصرف برق در استان همدان در بخش کشاورزی است.

“خودنیا”، مدیرعامل توزیع نیروی برق استان لرستان  نیز با اشاره به اینکه سال جاری با وقوع سیل سالی سخت و سرشار از تجربه برای صنعت استان بوده است، افزود: بخشنامه های توانیر را با تمام تلاش با همراهی مسئولان ارشد استان برای گذر از پیک‌بار سال 98 اجرایی خواهیم کرد.

ارائه طرح های ملی مرتبط با پیک، برگزاری جلسه هماهنگی با استانداران برای گذر از پیک، پیگیری درخصوص استفاده از مولد های موجود و نحوه اطلاع رسانی در زمان پیک بار از جمله موارد مطروحه در این جلسه بود.

گفتنی است، در این جلسه مدیران دیسپاچینگ و مدیریت مصرف  شرکت های توزیع برق استان های مرکزی، همدان و لرستان به ارائه گزارش عملکرد و اقدامات زیربنایی انجام شده و پیشنهادهای فنی برای آماده سازی شبکه در منطقه جهت گذر از پیک بار تابستان 98 پرداختند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز