کد خبر : 148752
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰

لغو جلسه امروز مجلس نمایندگان آمریکا در پی تهدید امنیتی

لغو جلسه امروز مجلس نمایندگان آمریکا در پی تهدید امنیتی

به دنبال هشدار پلیس کنگره آمریکا در رابطه با توطئه یک گروه چریکی برای نفوذ به این ساختمان که در ششم ژانویه هم هدف حمله مرگباری قرار گرفت، جلسه امروز (پنجشنبه) مجلس نمایندگان لغو شد. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مجلس نمایندگان آمریکا قرار بود امروز درباره لایحه اصلاح پلیس جلسه بررسی

لغو جلسه امروز مجلس نمایندگان آمریکا در پی تهدید امنیتی

به دنبال هشدار پلیس کنگره آمریکا در رابطه با توطئه یک گروه چریکی برای نفوذ به این ساختمان که در ششم ژانویه هم هدف حمله مرگباری قرار گرفت، جلسه امروز (پنجشنبه) مجلس نمایندگان لغو شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مجلس نمایندگان آمریکا قرار بود امروز درباره لایحه اصلاح پلیس جلسه بررسی و رای‌گیری برگزار کند اما یک مقام مطلع گفت پس از هشدار پلیس کنگره که از شناسایی یک گروه چریک و تلاش آن برای ایجاد تهدید امنیتی خبر داد، برنامه‌ها تغییر کرده است.

با این حال، برنامه امروز سنا برای آغاز بررسی بسته کمکی ۱.۹ تریلیون دلاری جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا برای مقابله با آثار کووید-۱۹ پای بر جاست.

مقام های آمریکایی گفته اند که افراطگرایان جناح راستگرا در میان جمعیت هوادار دونالد ترامپ که شش ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا حمله ور شدند، حضور داشتند. آنها اختلال کوتاهی در جلسه تایید آرای الکترال انتخابات ۲۰۲۰ ایجاد کردند. این حمله همچنین پنج کشته بر جای گذاشت.

پلیس کنگره آمریکا چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، پس از دریافت اطلاعاتی درباره نفوذ احتمالی به این ساختمان، تدابیر امنیتی را افزایش داده است.

در این بیانیه آمده است: ما اطلاعاتی در مورد توطئه و نفوذ احتمالی یک گروه چریکی ناشناس به کنگره در روز چهار مارس (امروز) دریافت کردیم. از همین رو ما تدابیر امنیتی را به شدت افزایش، موانع فیزیکی (اضافی) را تعبیه کردیم و تعداد پرسنل را افزایش دادیم تا امنیت کنگره، شهروندان و افسران پلیس را تامین کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز