کد خبر : 148827
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی، از حماسه‌آفرینی‌ها و پایمردی‌های دلاورمردان ارتش در دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی قدردانی کرد.  به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است: ” نام‌گذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش توسط بنیان¬گذار

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی
استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی، از حماسه‌آفرینی‌ها و پایمردی‌های دلاورمردان ارتش در دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:
” نام‌گذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش توسط بنیان¬گذار کبیر جمهوری اسلامی، تداعی‌گر رشادت‌ها و ازخودگذشتگی¬های دلیرمردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و همگام و همدل با سپاهیان و بسیجیان، تابلوهای ماندگار ایثار و فداکاری را در طول هشت سال دفاع مقدس ترسیم کردند.
غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از بازوان قدرتمند تأمین امنیت کشور، وظیفه سنگین حفظ و حراست از تمامیت ارضی میهن اسلامی مان را بر عهده داشته و با پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا، تمامی ماموریت‌های محوله را در پهنه‌های آبی، خاکی و هوایی با افتخار و اقتدار به انجام می‌رسانند.
ارتش قهرمان ما همواره با درک شرایط حساس منطقه و آگاهی از توطئه‌های دشمنان، آمادگی نظامی خود را حفظ کرده و هر لحظه آماده دفاع از کیان ایران سرافراز و نظام جمهوری اسلامی است.
آسایش و آرامش امروز ملت شریف ایران در سایه حماسه‌آفرینی‌ها و پایمردی‌های ارتش جمهوری اسلامی است که در طول جنگ تحمیلی و دوران بعد از آن، با مشارکت فعال در عرصه‌های مختلف، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده است.
خدمت‌رسانی کم‌نظیر ارتش در حادثه سیل اخیر نیز صحنه‌های شکوهمند و غرورانگیز دیگری از فداکاری و ایثار را رقم زد و پیوند ناگسستنی و ارتباط عمیق عاطفی بین ارتش و ملت را به جهانیان نشان داد.
اینجانب فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به تمامی نیروهای تلاش‌گر و بی‌ادعای ارتش قهرمان بویژه یگان‌های مستقر در استان آذربایجان شرقی تبریک عرض می‌کنم و با ادای احترام به روح پاک شهدای گران‌قدر، سربلندی و موفقیت دلیرمردان ارتش را از درگاه ایزد سبحان مسألت دارم.
محمدرضاپورمحمدی
استاندار آذربایجان شرقی”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز