کد خبر : 150306
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

استانی شدن، یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم کاشان است

استانی شدن، یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم کاشان است

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: استانی شدن کاشان یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم این شهرستان است که باید با همدلی و همفکری برای تحقق آن تلاش کنیم. به گزارش ایسنا – منطقه اصفهان، علی رسول‌زاده، در صد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان، اظهار کرد: با استناد به حدیث امام علی(ع) باید

استانی شدن، یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم کاشان است

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: استانی شدن کاشان یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم این شهرستان است که باید با همدلی و همفکری برای تحقق آن تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا – منطقه اصفهان، علی رسول‌زاده، در صد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان، اظهار کرد: با استناد به حدیث امام علی(ع) باید فرصت‌ها و به ویژه فرصت خدمت را غنیمت شمرد تا بعد از مرگ برای از دست رفتن فرصت‌ها افسوس و حسرت نخوریم.

وی افزود: در همه مجاری قانونی، از شهرستان تا سطح کشور این مسئله اثبات شده است که هر جا بزرگان  شهر با هم متحد و هماهنگ باشند مصالح مردم نیز حفظ می‌شود. استانی شدن کاشان یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم این شهرستان است که باید با همدلی و همفکری برای تحقق آن تلاش کنیم.

رسول‌زاده تصریح کرد: همه با هم و در کنار مسئولان و مدیران شهری می‌توانیم با مشارکت و همفکری بزرگان و مشورت آن‌ها، در برابر مشکلات بایستیم و بر آن فائق شویم.

وی گفت: وحدت و همدلی، عامل رفع مشکلات داخلی و کاهش مشکلات خارجی شهرستان است و پیشنهاد می‌شود نماینده مجلس شورای اسلامی، هر ماه، به صورت رسمی یا فوق‌العاده در نشست مشترک با شورا و فرماندار موضوع‌های مختلف را برای بررسی و جمع‌بندی راهکارها در دستور کار قرار دهد.

همچنین نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: طرح ایجاد استان اصفهان شمالی به صورت تخصصی و علمی و بدون جانب گیری و با مشارکت 10 شهرستان  موفق می‌شود و باید  همه شهرستان‌های مشخص شده در این طرح در اولویت و اهمیت باشند و فقط کاشان مطرح نباشد.

حسینعلی وکیل، اظهار کرد: در صورتی این طرح موفق می‌شود که شخص، چهره یا محل خاصی پررنگ و مورد تمرکز قرار نگیرد ضمن اینکه پیگیری علمی و تخصصی این موضوع و طرح آن در رسانه‌ها نیز با حساسیت خاصی حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: برای ایجاد استان اصفهان شمالی، مباحث، کارشناسی و با حضور افراد کارشناس بدون وابستگی به حزب و جناح سیاسی و شهر خاص باید مورد تاکید قرار بگیرد، و همه ما با هم در 10 شهرستان بدون مباحث محلی و قومیتی باید برای تحقق این امر و فراهم کردن بستر توسعه منطقه متحد و هماهنگ و همفکر باشیم.

وکیل، با اشاره به اینکه امروز کاشان با پتانسیل بالا نقش بسزایی در توسعه  کشور دارد گفت: یکی از راهکارهای استفاده از این ظرفیت و رسیدن به توسعه ساختار استانی شدن آن است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با تاکید بر اینکه استان اصفهان به دلیل وسعت و ظرفیت‌های ویژه مثل میراث فرهنگی و صنعت،  نمی‌تواند همه شهرستان‌ها را  مدیریت کند، گفت:  تجربه این تقسیمات استانی نشان می‌دهد که رسیدگی به امور اجرایی و توزیع خدمات به تمامی شهرستان بهتر و بیشتر می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز