کد خبر : 150903
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹

اقبال یزدی‌ها به زندگی در روستاها افزایش یافته است

اقبال یزدی‌ها به زندگی در روستاها افزایش یافته است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد از افزایش اقبال مردم این استان به حضور و زندگی در روستاها و بهبود وضعیت خرید و فروش ملک در این مناطق خبر داد. به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«علیرضا قربانیان» در جریان دیدار مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد از افزایش اقبال مردم این استان به حضور و زندگی در روستاها و بهبود وضعیت خرید و فروش ملک در این مناطق خبر داد.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«علیرضا قربانیان» در جریان دیدار مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در طول چهار دوره قانون‌گذاری کشور صورت گرفته، بحث صدور اسناد مالکیت روستایی است که در این زمینه خوشبختانه بالغ بر 54 هزار جلد سند در استان یزد صادر شده است.

وی با اشاره به این که بخشی از افراد در روستاها خودشان سند داشتند که آنها جزو این آمار نیامده‌اند افزود: از این تعداد، 50 هزار سند در روستاها و حدود چهار هزار مورد هم در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: در بحث واگذاری زمین هم بیش از 15 هزار قطعه زمین در سطح روستاهای استان یزد صادر شده و با آماری که گرفته شده، اکثریت این زمین‌ها با تسهیلاتی که بنیاد مسکن پرداخت می‌کند ساخته شده‌اند.

قربانیان تصریح کرد: در بحث مقاوم سازی هم بالغ بر 26 هزار فقره تسهیلات بانکی به افرادی که تقاضای ساخت و مقاوم‌سازی مسکن در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت داشتند پرداخت شده است.

این مسئول ادامه داد: روستاهای استان یزد در مجموع حدود 48 هزار واحد مسکونی دارند که بالغ بر نیمی از این واحدها تاکنون تسهیلات مقاوم‌سازی دریافت و در منزل خود هزینه کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: در بحث تسهیلات قرض‌الحسنه هم برای تعمیر و ودیعه مسکن هم از ابتدای انقلاب تاکنون، بالغ بر 25 هزار فقره تسهیلات پرداخت شده است.

قربانیان افزود: همچنین بالغ بر 11 هزار و 400 مورد هم در بحث بازسازی واحدهایی که در اثر حوادث طبیعی از جمله سیل در استان و یا در  مناطقی که یزد معین آنها بوده، منازل بازسازی شده است.

وی افزود: همچنین در این 40 سال، نزدیک به شش هزار مسکن در سطح شهرهای استان یزد ساخته و به متقاضیان پرداخت شده و در حال حاضر هم حدود 250 واحد مسکن در شهرها در حال ساخت است.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس آمارهای ارائه شده، الان شور و شوق مردم در استان یزد برای حضور در روستاها افزایش یافته و آمار خرید و فروش در این مناطق رو به بهبودی بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: در روستاها هم 350 واحد از 4 سال پیش در چند روستای یزد شروع و ساخته شد و الان از این واحدها استفاده می‌شود.

قربانیان با بیان این که این بنیاد هیچگونه بودجه جاری دولتی ندارد عنوان کرد: خوشبختانه استان یزد در بین سایر استان‌های کشور موفق شده رتبه‌های چهار یا پنج را به دست آورد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز