کد خبر : 151723
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۳۷

انتقال خانوادگی کرونا در خراسان جنوبی افزایش یافت

انتقال خانوادگی کرونا در خراسان جنوبی افزایش یافت

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا خراسان جنوبی گفت: طبق آخرین آمار، انتقال خانوادگی کرونا افزایش داشته که نشانگر برگزاری نشست‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و عادی‌انگاری در این حوزه است. ناصر نبی‌زاده، سه شنبه شب ۱۲ اسفند در پنجاه و هشتمین نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات شورای اطلاع‌رسانی استان و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت

انتقال خانوادگی کرونا در خراسان جنوبی افزایش یافت

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا خراسان جنوبی گفت: طبق آخرین آمار، انتقال خانوادگی کرونا افزایش داشته که نشانگر برگزاری نشست‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و عادی‌انگاری در این حوزه است.

ناصر نبی‌زاده، سه شنبه شب ۱۲ اسفند در پنجاه و هشتمین نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات شورای اطلاع‌رسانی استان و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا به رنگ‌بندی جدید شهرهای استان و کاهش تعداد شهرها با وضعیت آبی (کم خطر) اشاره کرد و افزود: افزایش سطح حساسیت مردم و پرهیز از عادی‌انگاری با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروز ضروری است و در این ایام اصناف از ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، وی با برشمردن موارد مطرح شده در نشست اخیر ستاد استانی مدیریت کرونا، گفت: شناسایی به موقع بیماران کرونای جهش یافته، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از عادی‌انگاری، مجدد در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به نفوذ بالا و دامنه بیشتر همه‌گیری کرونای جهش یافته اشاره کرد و افزود: باید با حساسیت بالاتر و بهره‌گیری از همه توان و امکانات موجود در راستای ایجاد بستر فرهنگ‌سازی و حساس‌سازی جامعه، اطلاع‌رسانی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش میزان تلفات کرونا نشان از گسترش چرخه انتقال بیماری دارد گفت: در این راستا آرامستان‌های استان به عنوان یکی از مکان های تجمعی تا پایان سال تعطیل شده است.

نبی‌زاده با تاکید بر افزایش نظارت بر باشگاه‌های ورزشی اظهار کرد: تمامی کلاس‌های آموزشی نیز تا پایان سال به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد و طبق مصوبه ستاد استانی کرونا، نظارت بر روزبازارها با کمک شهرداری‌ها افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: صدا و سیما و سایر رسانه‌های استان درخصوص نحوه صحیح استفاده از ۲ ماسک و مراجعه به موقع به پزشک، اطلاع‌رسانی‌های لازم را به جامعه داشته باشند.

وی فعال شدن کانال‌های اطلاع‌رسانی دهیاران با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین آگاهی‌بخشی را موثر دانست و یادآور شد: کانون‌های فرهنگی مساجد همچنین کانال‌های ارتباطی بسیج در کنار اجرای طرح شهید سلیمانی، اقناع‌سازی عمومی و فرهنگ‌سازی گسترده رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز