کد خبر : 151685
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۳۲

بررسی ۳۹۶ پروژه در نشست‌های ستاد تسهیل ایلام از ابتدای امسال

بررسی ۳۹۶ پروژه در نشست‌های ستاد تسهیل ایلام از ابتدای امسال

ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۷ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرا شده است. «جهانگیر رستم زاد» در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که  با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور، برگزار شد،  اظهار کرد: در ۶۰ جلسه ستاد تسهیل از ابتدای امسال

بررسی  ۳۹۶ پروژه در نشست‌های ستاد تسهیل ایلام از ابتدای امسال

ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۷ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرا شده است.

«جهانگیر رستم زاد» در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که  با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور، برگزار شد،  اظهار کرد: در ۶۰ جلسه ستاد تسهیل از ابتدای امسال ۳۹۶ پروژه مورد بررسی قرار گرفته که ۴۰۳ مصوبه برای آنها تصویب و ۷۷ درصد مصوبات اجرا شد و ۱۱۸ مصوبه نیز در دست اقدام است.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه این اقدامات و عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید احیاء ۲۳ واحد تولید راکد و مشکل دار در استان ایلام بوده است، گفت: عملکرد ستاد تسهیل استان در طول مدت یاد شده موجب شده در ارزیابی عملکرد رتبه دوم کشوری را کسب کنیم.

رستم زاد با بیان اینکه ایلام دارای ۱۱ درصد ذخائر گاز و چهار درصد نفت کشور است و همین منابع عظیم باعث شده طرح های بزرگی برای بهره برداری از این ذخائر در استان اجرا شود، تصریح : ۷ میلیارد یورو در حوزه نفت و گاز ایلام در دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری شده و تولید ۶۵ هزار بشکه در روز نشان از ظرفیت بالای استان در امر جذب سرمایه گذاری حوزه انرژی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندر ایلام با تاکید بر اینکه استان ایلام با همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها نباید محروم بماند، تصریح کرد:این استان هشت سال درگیر جنگ بود، در حالیکه استان های دیگر با دلار هفت تومانی سرمایه گذاری می کردند، اما زیرساخت های ایلام به دلیل جنگ نابود شد.

رستم‌زاد گفت:  جنگ تحمیلی و خسارت های بسیار زیاد موجب محرومیت ماندن ایلام با وجود همه ظرفیت ها شد و نیاز است با توجه به محدودیت دولت در امر سرمایه گذاری سازمان های حاکمیتی وابسته به دولت و سایر قوا نیز برای ادای دین به مردم استان پیشقدم شوند.

وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون ۱۳ پروژه مهم در استان شناسایی شده که منتظر سرمایه‌گذاری هلدینگ های بزرگ در این زمینه‌ها هستیم، به تردد بیش از پنج میلیون زائر در ایام اربعین و سالانه ۱۰ میلیون زائر به عتبات عالیات این اشاره کرد و گفت: مرز مهران تمام شرایط را برای تبدیل شدن به منطقه آزاد دارد و امیدواریم هرچه سریع تر این موضوع تایید شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز