کد خبر : 150497
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

توسعه صادرات را دنبال می کنیم

توسعه صادرات را دنبال می کنیم

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با توجه به سیاست های هفت گانه ای که توسط وزارت صمت ابلاغ شده، توسعه صادرات را دنبال می کنیم. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا حاجی پور در مراسم افتتاح خط تولید جدید(دومین خط تولید) شرکت قوطی سازی آلومینیوم کاوه در شهرستان ساوه افزود: با توجه

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با توجه به سیاست های هفت گانه ای که توسط وزارت صمت ابلاغ شده، توسعه صادرات را دنبال می کنیم.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا حاجی پور در مراسم افتتاح خط تولید جدید(دومین خط تولید) شرکت قوطی سازی آلومینیوم کاوه در شهرستان ساوه افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام رونق تولید یکی از اصلی ترین برنامه های مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت رونق تولید و توجه به حمایت و پشتیبانی سرمایه گذاری و توسعه سرمایه گذاری در مجموعه استان است .

وی افزود: با توجه به رویکردی که در این راستا در مجموعه وزارتخانه تبیین و ابلاغ شده، حتما در کنار صنعتگران و فعالان واحدهای تولیدی خواهیم بود .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در خصوص رفع موانع تولید تصریح کرد: با توجه به تفویض اختیارهای خوبی که وزارت صمت به سازمان های استانی از قبیل ثبت سفارش ها داده که می توانند تامین مواد اولیه و نیازهای اصلی واحدهای تولیدی را در برگیرد، در نتیجه ما نیز در راستای رونق تولید به این مهم خواهیم پرداخت .

حاجی پور بیان کرد: بنابر تاکید استاندار مرکزی تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان ملزم به حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی هستند که این تاکید جای تقدیر و تشکر دارد .

وی ادامه داد: با توجه به سیاست های هفت گانه ای که توسط وزارت صمت ابلاغ شده، توسعه صادرات مدنظر است و مجموعه قوطی سازی الومییوم کاوه با نگاه صادراتی و تولید محصولات صادرات محور شرایط خوبی را برای حضور در بازارهای بین المللی فراهم کرده است .

حاجی پور اضافه کرد: امیدواریم با توجه به اینکه سال گذشته یک میلیارد و ۱۳ میلیون دلار صادرات از استان صورت گرفته بتوانیم امسال به سرمایه گذاری مناسب در توسعه صادرات در بازارهای منطقه برسیم .

در این آیین مدیر ارشد گروه قوطی سازی آلومینیوم کاوه نیز بیان کرد: تولید قوطی فلزی در این شرکت تمام نیاز داخل را تامین کرده و به هفت کشور جهان نیز صادر می شود .

دیوید اندرسون با تاکید بر اینکه این گروه و شرکت کیفی ترین قوطی های فلزی را تولید می کند و نیازی به واردات قوطی وجود ندارد افزود: این شرکت توان تولید سالانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار قوطی را داشت که خط تولید جدید ظرفیت تولید را افزایش چشمگیری داده است .

وی با اشاره به اینکه افتتاح خط تولید جدید ۷۰ فرصت شغلی مستقیم و ۳۰۰ فرصت شغلی غیرمستقیم را به دنبال دارد بیان کرد: با وجود همه تلاش ها اما راه زیادی پیش روست و امید است تامین مواد اولیه تولید را در داخل کشور به انجام برسانیم .

اندرسون گفت: مواد اولیه قوطی فلزی، آلومینیوم خام است که در حال حاضر از چین وارد می شود و باید این نیاز در داخل کشور تامین شود .

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز